منچستریونایتد تنها یک مهاجم را در خدمت کریستیانو رونالدو قرار می داده تا از این فوق ستاره حمایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
نتیجه تحقیقات تازه نشان می‌دهد که ورزش با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ مرتبط است. محققان دریافتند که یک ساعت ورزش با شدت متوسط تا شدید در روز بیش‌ترین فواید را خواهد داشت.
نتیجه تحقیقات نشان می دهد که یک لیوان آب چغندر در روز می تواند خطر حمله قلبی یا سایر عوارض برای مبتلایان به آنژین صدری* را به میزان بیش از 50 درصد کاهش دهد.
تل آویو ضمن اعلام خبر آزادی «عماد العداون» نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی به اتهام قاچاق سلاح و طلا، اعلام کرد او را برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به امان تحویل داده است.
نتایج تحقیقات نشان داده اند زمانی که ورزش می کنیم فواید خاصی برای سلامتی‌مان دارد. برخی از پژوهشگران گمانه زنی می‌کنند که انعطاف پذیری بیش‌تر همراه با غروب ممکن است نتیجه هورمون‌های خاصی باشد که در آن زمان به نقطه اوج خود رسیده و تاندون‌های ما را سفت‌تر می‌کند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برغم مخالفت کشورهای غربی، خواهان دسترسی به نتیجه تحقیقات مربوط به حادثه خطوط لوله گازی نورد استریم است.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
تجزیه و تحلیل یک نئاندرتال در اسپانیا از نتیجه تحقیقات قبلی دانشمندان اسرائیلی در مورد چگونگی زنده ماندن آنان از این عادت سمی پشتیبانی می‌کند.
نتیجه مطالعه هاروارد در مورد رشد بزرگسالان همبستگی قوی بین روابط عمیق و احساس خوشبختی را نشان می‌دهد. پرسش این است که یک فرد چگونه آن روابط عمیق را پرورش می‌دهد؟
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
همزمان با پایان تحقیقات ۱۸ ماهه کمیته «ششم ژانویه»، رئیس جمهور سابق آمریکا به هدایت «توطئه‌ای چند وجهی» برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متهم شده است.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
تسنیم نوشت: بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
تسنیم نوشت: بازپرس ویژه جنایی موظف شده پس از مشخص شدن تحقیقات درباره قتل‌های مشکوک مهاباد و پیرانشهر، نتیجه را به اطلاع مردم برساند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
در پی تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در روز یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ در محوطه دانشگاه و روایت‌سازی‌های غیرواقعی از آن توسط ناآگاهان و دشمنان این مُلک و ملت، بدینوسیله نتیجه تحقیقات انجام شده در صحنه، بررسی دوربین‌های مداربسته دانشگاه و گزارشات مأمورین مستقر در خارج از دانشگاه و نیز بازپرسی‌های به عمل آمده از برخی عوامل اغتشاشگر را به شرح ذیل به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
محسنی اژه‌ای گفت: به خانواده خانم امینی اطمینان می‌دهم که پرونده با سرعت و دقت پیگیری شود و نتیجه تحقیقات براساس حق و موازین اعلام خواهد شد ضمن این که هیچ ملاحظه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: نتیجه بررسی‌ و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت:نتیجه بررسی‌ها و تحقیقات در این رابطه بدون هیچگونه ملاحظه‌ای اعلام می‌شود و بر اساس نتیجه تحقیقات، هر آنچه که بود، حسب قانون، اقدام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ