با برگزاری دو هفته دیگر پرونده این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بسته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع لبنانی به آخرین وضعیت کشتی حفاری نفت و گاز در این کشور اشاره کردند.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
مسجدسلیمان - فرماندار مسجدسلیمان گفت: منازلی که در مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان تخلیه شده‌اند باید تخریب شده و پس از انجام نخاله برداری، عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نفت دولتی سوریه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا تولید نفت و گاز این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
معاون اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حوزه کالاهای اولیه مانند غلات تلاش ما چند منبعی کردن جهت واردات ارزان تر بوده است.
معاون اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: در حوزه کالاهای اولیه مانند غلات تلاش ما چند منبعی کردن جهت واردات ارزان تر بوده است.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز مطالعات برای کشف ذخایر جدید نفت و گاز در کشور خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این مطالعات می‌تواند برای کشور ما امیدوار کننده باشد.
وزیر نفت گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراتر از یک رویداد نمایشگاهی است زیرا زمینه تعاملات صنعت نفت را فراهم کرده است.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است سیلندرهای نمونه‌گیری نفت و گاز را با استفاده از نیروی انسانی متخصص بومی سازی و نیاز صنعت مرتبط را تامین کند.
درآمدهای بودجه فدرال روسیه از نفت و گاز در آوریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد و در مقایسه با مارس، ۵.۹ درصد کاهش یافت.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا دیگر به نفت و گاز روسیه وابسته نیست.
مهندسین روس پهپادی را با قابلیت دید در شب برای نظارت بر خطوط لوله نفت و گاز تولید کردند.
خجسته مهربا تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گاز به مقدار ۱۴۲ میلیون مترمکعب در روز است.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مأمور حراست نفت و گاز مارون دستگیر شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۸۱ حلقه چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال با کاربست دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل شد.
در پی یک مورد تیراندازی در اداره شیمیایی شرکت نفت و گاز گچساران، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.
اسناد منتشره شده از سوی المسیره، میزان غارت ثروت نفتی یمن توسط نیروهای متجاوز و سوء استفاده از درآمدهای هنگفت این بخش برای تامین مالی عملیات تجاوزگرانه علیه مردم این کشور را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت که کمبود گاز طبیعی مایع در بازارهای جهانی و کاهش عرضه نفت از سوی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا جهان را وارد اولین بحران واقعی انرژی کرده‌است.
محققان کشور موفق شدند مواد اولیه لوله های حفاری، نفت، گاز و پتروشیمی را که عمدتا وارداتی هستند با استحکام بالا تولید کنند.
میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز دوشنبه درباره آخرین تحولات مربوط به توافق ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو اظهار نظر کرد.
محمد مرندی نوشت: غرب از تحریم‌های بی‌رحمانه به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند، در حالی که ایران به دنبال روابط عادی با تمامی دولت‌های قانونی و غیرمتخاصم است. ایران هیچ گاه از نفت یا گاز به عنوان یک اهرم فشار استفاده نکرده است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت اسلامی حزب الله لبنان توانست منابع و ثروت‌های نفتی و گازی لبنان را از هرگونه باج خواهی آمریکایی ها، حفظ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ