اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مأمور حراست نفت و گاز مارون دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رضا احترامی مأمور یگان امداد فراجا خبر داد.
متهم اصلی پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به همراه خواهرش آن‌ها را زندانی می‌کرد.
پاکدشت- دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت از به درک واصل شدن قاتل دو زن افغان خبر داد و گفت: در درگیری برای دستگیری این قاتل دو مامور مجروح شدند.
اهواز - مأمور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوانسوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سه روز جدال با مرگ!/ کلاهبرداری نیکوکار قلابی به بهانه مدرسه سازی/ افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!/ حسرت‌های دوران کودکی مرا قاتل کرد/ سرقت طلا‌های کودکان با چربی و انبر!/ حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
شامگاه اول تیر سال ۹۸ بود که خانواده مرد گچ‌کار گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کردند و از همان زمان تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از آنجا که مرد گمشده راننده اینترنتی بود، مأموران به ردیابی‌های ویژه دست زدند، اما ۲مسافر او با هویت جعلی درخواست خودرو کرده بودند و نام و نشانی از آن‌ها به‌دست نیامد.
بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.
سمنان- جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل مامور وظیفه شناس دامغانی خبر داد و گفت: این فرد ۴۹ ساله در حال فرار از محل جنایت دستگیر شد.
دزفول- رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید «سجاد دالمن» مأمور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ