همزمان با دوره‌گردی عضو ناسازگار شورای موسوم به «همبستگی» در کشورهای غربی برای کسب انواع حمایت‌ها، بازماندگان این گروه اپوزسیون از ادامه راه با وجود کناره‌گیری اعضا سخن می‌گویند. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران و رسانه‌ها تاریخ مصرفِ این شورای پرتشتت را تمام‌شده می‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران گروه‌های فلسطینی در پایان نشست خود در قاهره، باصدور بیانیه‌ای بر تداوم گفتگوها جهت پایان‌دادن به تفرقه موجود میان گروه‌های فلسطینی تاکید کردند.
دختران اسنوکر ایران با  کسب دو پیروزی و متحمل شدن چهار شکست به کار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان پایان دادند.
دختران اسنوکر ایران با  کسب دو پیروزی و متحمل شدن چهار شکست به کار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان پایان دادند.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
این تیم پس از هفته نخست که بسیار ناامید کننده آن را سپری کرد و تنها یک برد برابر چین به دست آورد، پا به هفته دوم این تورنمنت به میزبانی هلند گذاشت که پس از سه بازی، دو شکست متحمل شده است. عجیب آنکه هر سه بازی ایران در هفته دوم با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به پایان رسیده است
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان با کسب دو پیروزی، متحمل شدن دو شکست و کسب جایگاه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات دو نفره قهرمانی جهان تیم ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دونفره پورتوریکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2022 می تواند پایانی خوش در ترکیب تیم استقلال داشته باشد.
مصدومیت‌های زیاد در فصول اخیر سبب شد شیمه ورسالیکو در 31 سالگی بازنشسته شود.
جنگ با ایران، در مقام ایده، محتمل و ممکن به نظر می‌رسد، اما عملیاتی کردن آن به شدت هزینه‌بردار و همراه با تبعات غیرقابل پیش‌بینی است. ایران نه عراق جنگ اول خلیج فارس است و نه رژیم بعث ۲۰۰۳. موقعیت ژئوپلیتیک و توانمندی‌های نظامی ایران هر گونه نقشه برای تهاجم نظامی را تا حدود زیادی نامحتمل می‌کند. شاید آغاز جنگ آسان باشد، اما پایان دادن به آن بسیار دشوار خواهد بود. علاوه بر توانمندی‌های متمرکز، بال‌های منطقه‌ای ایران در قالب نیرو‌های نیابتی، توانمندی‌ای ویژه است که می‌تواند هزینه‌های بزرگی را بر متهاجمان وارد کند.
میلان از 14 دی که سالرنیتانا را شکست داد دیگر رنگ پیروزی را ندیده و در پنج بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها متحمل سه شکست شده و دو تساوی داشته است
به نظر می‌رسد که تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، قصد ندارد به دوران حضورش در مستطیل سبز پایان دهد.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
آلومینیوم اراک نخستین شکست خارج از خانه این فصل را در اصفهان متحمل شد.
چهره شاخص تنیس جهان در ادامه روند نزولی خود طی ماه‌های اخیر، دومین شکست خود را در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا متحمل شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب و شمال و شرق استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال از سمت خودش کناره گیری کرد.
شارلوا در اولین بازی این فصل که قلی‌زاده را در ترکیب اصلی داشت، دومین باخت فصل را متحمل شد.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ