به نظر می‌رسد که تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، قصد ندارد به دوران حضورش در مستطیل سبز پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
نشست وزیران خارجه و نمایندگان کشورهای عضو «جنبش عدم تعهد» دقایقی پیش با قرائت بیانیه پایانی و تصویب سند نهایی به کار خود پایان داد.
کارلو آنچلوتی از کار در رئال مادرید خوشحال است و حمایت قاطعانه فلورنتینو پرز را نیز با خود دارد. او قرار نیست در پایان فصل همه را مثل زیدان شوکه کند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
نشست امروز که در امان برگزار شد با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
3 بدمینتون باز کشورمان در اولین روز مسابقات قهرمانی 2023 آسیا با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، پس از چهار سال به زودی از این باشگاه جدا خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.
معاون دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: از روز سه شنبه فاز نخست استقرار سامانه نوبت دهی در پایانه بار شهرستان آستارا راه اندازی شده است.
طبق ادعای مارکا، رئال حتی اگر در مراکش قهرمان جام باشگاه های جهان نشود هم کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در رئال خواهد ماند.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.
یک استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران با بیان اینکه فروپاشی در دستور کار اعتراضات جامعه نیست، گفت: اگر جامعه احساس کند حکومت به دنبال ایجاد تغییر است، اعتراضات خود را پایان می دهد.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
در حالی که حزب محافظه کار انگلیس بر ضرورت انتخاب نخست وزیر جدید تا پایان اکتبر تأکید کرده است، برخی منابع رسانه ای از تمایل «بوریس جانسون» برای بازگشت به قدرت خبر دادند.
کار چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی صربستان خیلی زود به پایان رسید.
شهرآورد گرم اصفهان با تساوی دو تیم ادامه دارد اما این پایان کار نیست
مارین از زمان روی کار آمدن به عنوان جوان‌ترین نخست وزیر جهان در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی با سیل بی پایانی از "رسوایی‌ها" مواجه شده است و واضح است که بسیاری از انتقاداتی که او با آن روبه٬رو است به این واقعیت مربوط می‌شود که وی نسبتا جوان، کارآمد و در مجموع زنی توانا است.
در روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: فرار پایان کار آمریکا در افغانستان نیست؛ آنها سیاست‌های خود را در این کشور دنبال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ