اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب و شمال و شرق استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازیکن سابق استقلال درباره دلایل افت محسوسی که طی سال‌های اخیر در فوتبال ایران تجربه کرد، صحبت کرده است.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوغبار در مناطقی از استان و افت محسوس دما طی چهار روز پیش رو ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۵۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۶۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
پیرگوشی افت تدریجی و پیشرونده کم‌شنوایی حسی-عصبی است و رایج‌ترین علت کم‌شنوایی محسوب می‌شود.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است این تیم دچار افت محسوسی شده ولی شرایط بحرانی ندارد.
پس از زلزله شدید امروز ترکیه، اینترنت در این کشور افت کم و غیرقابل محسوسی داشته است.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.
روند نتیجه گیری چلسی با پاتر افت محسوسی نسبت به اوایل فصل داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است برخی بازیکنان این تیم، نسبت به جام ملت‌های آسیا دچار اُفت محسوسی شده‌اند.
طبق ماده ۱ و ۲ قانون مسئولیت مدنی هر کس به دیگری چه عمد یا غیر عمد خواه مباشرتاً یا به تسبیب خسارتی وارد کند مسئول جبران خسارت می‌باشد. در این راستا هم شخص متضرر می‌بایستی برای تامین دلیل برآورد خسارت ناشی از افت قیمت به شورای حل اختلاف مراجعه کند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مصرف گاز در این استان به دنبال افت محسوس دما در روزهای اخیر به ۶۳ میلیون مترمکعب در شبانه روز و معادل هفت درصد افزایش یافت.
گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
بررسی آخرین وضعیت صادرات فولاد و محصولات فولادی نشان می‌دهد که در نیمه نخست سال جاری صادرات فولاد میانی و محصولات فولادی به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بخشی از دلایل ریزش بازار به عدم نفع در شش الی هفت ماه گذشته باز می‌گردد، زیرا در آن زمان در اوج قیمت‌های کامودیتی‌ها می‌توانست صادرات صورت پذیرد، اما به دلیل اشتباه نابخشودنی وزیر صمت در عوارض صادراتی باعث شد که نزدیک به سه میلیون تن مقادیر فولادی در انبار‌های فولادسازان انباشته شود.
آمارها نشان می دهند که کریم بنزما فصل قبل در چنین مقطعی چه از لحاظ گلزنی و چه پاس گل، شرایط کاملا بهتری نسبت به فصل جاری داشت.
در شش ماهه نخست امسال بورس عملکرد ضعیفی داشت و نقدینگی زیادی از بازار سرمایه خارج شد و به واسطه همین عملکرد انتظار می‌رود که درآمد کارگزاری‌ها کاهش یابد. درآمد شش ماهه نخست سال کارگزاری‌ها چقدر شد؟
سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: وزارت نیرو ۷ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز درخصوص سیل را شناسایی کرده است که سرعت اصلاح این نقاط بسیار پایین است.
غذا‌های فوق فرآوری شده حاوی مواد غذایی کامل نیستند، تحت چندین فرآیند صنعتی قرار می‌گیرند و حاوی موادی از جمله طعم دهنده‌ها، رنگ‌ها و افزودنی‌ها هستند.
هرچند جشنواره به واسطه محدودیت‌های کرونا و همچنین اکران آنلاین فیلم‌ها که به بی‌میلی گروهی از مستندسازان مطرح برای حضور در این رویداد منجر شد، افت کیفی داشته، همچنان رویداد مهمی محسوب می‌شود. در این دوره نیز مستند‌هایی وجود دارد که ارزش یک بار دیدن را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ