دبیر کل فدراسیون فوتبال از سمت خودش کناره گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران عنوان چهارمی المپیک دانشجویان جهان را به دست آورد.
در ادوار مختلف مجلس تجارب گوناگونی از اختلافات دولت و مجلس را شاهد بودیم؛ مجلس اول که رای به عدم کفایت رئیس‌جمهور در آن داده شد، مجلس‌های بعدی که یک‌جا بر سر پرونده‌های اقتصادی، یک‌جا برای تصمیمات درمورد طرح‌های حمایتی، یک‌جا به دلیل انتصابات و خیلی موارد گوناگون دیگر دست به چنین تصمیماتی زدند. البته در سال پایانی مجالس معمولا اختلافات مجلس و دولت به حد اعلا می‌رسد.
آرین روبن و فرانک ریبری، زوج طلایی سابق بایرن مونیخ، تماشاگر شکست بی موقع این تیم در بازی ماقبل پایانی فصل بودند.
منچستریونایتد در آستانه چند هفته حساس انتهای فصل یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کرد: بازگشت رافائل واران به تیم و ابهام در حضور مارکوس رشفورد در چند بازی پایانی فصل.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با شکست یک بر صفر برابر عراق، جام جهانی جوانان را از دست داد و عراق به جای این تیم به جام جهانی رفت.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء با نتیجه سه بر دو برابر العین تن به شکست داد. گل برتری حریف در ثانیه های پایانی به ثمر رسید.
راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با آرامش در جایگاه دهم جدول باقی ماند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با این که می دانم ریسک بزرگی کرده ام اما امیدوارم نتیجه پایانی این ریسک تلخ نباشد.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.
پایانی تلخ برای داستان کریستیانو رونالدو در جام جهانی: همه چیز آنقدرها هم دراماتیک پیش نرفت.
گودین، سوارز، کاوانی، کاسرس چهارمین و آخرین دوره حضورشان در جام جهانی را با طعم تلخ حذفی دردناک به پایان رساندند.
«هرگز این شب تلخ را فراموش نخواهیم کرد» این جمله پایانی محمدرضا احمدی در اوقات اضافی بازی مقابل انگلیس بود.
کارلوس کی‌روش پس از پایانی تلخ در راس فوتبال ایران به کلمبیا و مصر رفت ولی فکرش را هم نمی‌کرد که در فاصله دو ماه مانده تا شروع جام جهانی از مسیری دیگر به مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا برسد.
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود.
تیم فوتبال اتحاد کلباء با گلی که در ثانیه های پایانی دریافت کرد، برابر عجمان شکست خورد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی جای خود را به حسن رنگرز داد که کمتر کسی فکر می‌کرد، رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان، نقطه پایان او و همکارانش باشد.
اتفاقی که برای زارع افتاد تلخ، اما تکراری بود. در اسفند سال ۱۳۸۷ فردین معصومی مقابل علی عیسی‌اف در فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم قهرمانی جهان مقابل رقیبش قرار گرفت. کشتی‌گیر ایران تا ۱۲ ثانیه پایانی برنده مسابقه بود و کادرفنی خواهان مدیریت کشتی بودند. با این حال کشتی‌گیر اهل ماسل اقدام به اجرای فن کرد که توسط رقیب با تجربه آذربایجانی تنبیه شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ