شارلوا در اولین بازی این فصل که قلی‌زاده را در ترکیب اصلی داشت، دومین باخت فصل را متحمل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کوبا تن به شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کانادا تن به شکست داد.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها از دست داد.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
ناپولی با تساوی 1-1 مقابل اودینزه در هفته سی و سوم قهرمانی زودهنگام سری A را جشن گرفت.
هفته سوم مسابقات سراسری اسبدوانی (کورس بهاره) در استان یزد با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
هفته سوم مسابقات سراسری اسبدوانی (کورس بهاره)به میزبانی استان یزد با معرفی برترین ها به پایان رسید.
بازی پر افت و خیز و البته جذاب تیم های دوم و سوم لیگ یک در استادیوم پاس با نتیجه مساوی 2 -2 به پایان رسید.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
در پایان هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B تیمهای فولاد خوزستان و مقاومت البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در پایان هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B تیمهای فولاد خوزستان و مقاومت البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
با نتایج رقم خورده تا هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد، حالا دو مبارزه دیگر تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده که تعیین‌کننده سرگروه‌ها خواهد بود.
سوی سازمان لیگ کشتی رده بندی تیم‌های لیگ برتر کشتی آزاد را تا پایان هفته سوم اعلام کرد.
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور با تداوم صدرنشینی سپاهان به اتمام رسید.
یک سوم ابتدایی لیگ در شرایطی به پایان رسید که این هفته ۱۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت و پنج مسابقه برنده داشت.
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.
جدول لیگ دسته اول در پایان هفته سوم
به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.
در سومین هفته لیگ برتر بیست‌ودوم، پرسپولیس بالاخره برد و سپاهان سرانجام متوقف شد. گل‌گهر با قلعه‌نویی یقه مورایس را گرفت و فولاد با گل دقیقه ۹۲ دژاگه تعویضی، تراکتور را برد
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ