مدیر ‌کل اجرایی زکات کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) از جمع آوری ۲ هزار میلیارد تومان زکات تا پایان بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: مطالعات جمع آوری و استحصال روآن‌آب‌های شهری در اصفهان انجام شده و برای اجرای آن به احداث ۳۰۰ کیلومتر کانال و حفر ۱۶ هزار چاه جذبی نیاز است.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در تهران خبر داد.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
نروژ تهدید کرده در صورتیکه شرکت متا چالش های حریم خصوصی و جمع آوری اطلاعات کاربران را برطرف نکند، روزانه ۱۰۰ هزار دلار جریمه می شود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای ۸۴ برنامه پویش مردمی بی زباله و جمع آوری بیش از ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی خبر داد.
سمنان- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی، انباری که استانداردهای انبارهای تملیکی را داشته باشد، در سمنان ایجاد می‌شود.
طبق اطلاعاتی که ناسا جمع آوری کرده در ۱۲ ژوئن (۶ روز دیگر) یک سیارک با قطر ۱۵۰۰ فوت و سرعت ۷۷۳۰۱ کیلومتر برساعت از کنار زمین گذر می کند.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از جمع‌آوری ۱۲ هزار معتاد متجاهر در این منطقه خبر داد.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از خریداری و جمع آوری ۵۰۰ تُن مرغ مازاد در بازار توسط اتحادیه مرغ گوشتی اصفهان خبرداد.‌
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
شیراز- رئیس کمیته امداد کشور گفت: طی ٩ ماه اول امسال یک هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.
طی این مطالعه، مجموعه گسترده داده ها از حدود ۱۱ هزار فرد بزرگسال در طول ۲۵ سال جمع آوری شد. داده های اولیه از ویزیت های پزشکی افراد ۴۵ تا ۶۰ ساله جمع آوری شده و سپس ۲۵ سال بعد با ویزیت های بعدی آن ها تکمیل شد.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
منابع دولتی در شبکه NHK تلویزیون ژاپن گفتند، موشک به خارج از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن در دریای ژاپن اصابت کرده است. دفتر مدیریت بحران ژاپن و وزارت دفاع اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مربوط به شلیک موشکی جدید کره شمالی و تحقیق درباره آن کرده‌اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اشاره به هزینه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی برای نظافت و جمع آوری زباله از سطح شهر گفت: استفاده از کودکان برای جمع آوری پسماند در حال مدیریت است.
دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی ۹۷۳ دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن ۳ ‌هزار میلیارد تومان است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق‌العاده شرکت کردند، گفت: ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.
شهردار تهران گفت: در تهران ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۹ هزار معتاد متجاهر وجود دارد.
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باید از امکانات آموزشی برخوردار باشند، گفت: دو هزار میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس تخریبی مصوب شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۶۴ هزار بازمانده از تحصیل با تلاش‌های صورت گرفته به مدرسه بازگشتند و مدارس کانکسی تا پایان سال جمع آوری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ