انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.
مهدی یوسفی فر با رأی اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان البرز به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
رئیس پیشین هیات قایقرانی کرمانشاه حاضر به تحویل کلید هیات به رئیس جدید نمی‌شود.
حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و محمدهادی ساروی سه نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران هستند که این هفته در مجمع انتخاب رئیس جدید این استان حضور دارند.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس برگزار وحسین قنبری مهارلو با رای اکثریت اعضا مجمع سکان دار جدید هیئت فوتبال فارس شد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران پس از موفقیت در انتخابات و به دست گرفتن سکان مدیریت کشتی پایتخت، همکاری امیدبخشی را با بزرگان این رشته آغاز کرد که در آینده باید منتظر نتایج آن بود.
اکبر فلاح پس از قبول سمت مدیریت فنی کشتی تهران، گفت: خودم را آماده کرده بودم که به رییس جدید هیات کشتی نه بگویم اما او به حدی مهربانانه و با ادب و تواضع حرف زد که دیگر نتوانستم نه بگویم.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) پس از فراز و فرودهای فراوان در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی حکمی، سرپرست هیات استان کهکیلویه و بویر احمد را منصوب کرد.
رییس فدراسیون کشتی و معاون قهرمانی وزارت ورزش این بار بر سر انتخابات هیات کشتی استان فارس با یکدیگر به اختلاف جدی برخورده اند.
رئیس هیئت کشتی استان فارس با بیان اینکه، بیش از سه دهه در عرصه این ورزش پرطرفدار حضور داشته است، احیای کشتی رده پایه در همه رشته‌ها و بدون نگاه جنسیتی را از برنامه‌های تیم جدید مدیریتی این هیئت بر شمرد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
در جلسه روز گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار آقای علیرضا ناصرپور به عنوان نائب رئیس جدید هیئت مدیره سازمان بورس انتخاب شد.
همراهی اعضای قدیمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
اهواز- با حضور رئیس فدراسیون کشتی کشور، رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان انتخاب شد.
اهواز- با حضور رئیس فدراسیون کشتی کشور، رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان انتخاب شد.
اهواز- با حضور رئیس فدراسیون کشتی کشور، رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ