اسدالله اسدی چند پیش به اتهام دست‌ داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
وزیر امور خارجه بلژیک با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفتگو کرد و در این تماس آمادگی کشورش را برای نزدیکی بیشتر مناسبات ایران و اروپا اعلام کرد.
«الکساندر دو کرو» نخست‌وزیر بلژیک، در مصاحبه با هفته‌نامه بلژیکی «لُ ویف» تبادل زندانی با ایران براساس اصل ۱۶۷ قانون اساسی را توجیه کرد.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
وزارت خارجه عمان اعلام کرد بلژیک و ایران با میانجی‌گری این کشور به توافقی برای مبادله زندانیان با یکدیگر دست یافتند.
خبرگزاری عمان از میانجی گری موفق سلطان نشین عمان میان ایران و بلژیک در زمینه آزادی شهروندان زندانی این دو کشورخبر داد.
سخنگوی وزیر دادگستری بلژیک امروز مدعی شد که کشورش در ارتباط با مبادله «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی شاغل در وین با تهران به توافق نرسیده است!
دزد وقت‌نشناس به ملی‌پوش ایران در بلژیک زد!
بر اساس کیفرخواست صادر شده الیویر وند کاستیل متهم به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران به نفع سرویس اطلاعاتی بیگانه، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار و پولشویی به همین میزان بوده است.
حجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی گفتگو کرد.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
وزارت خارجه بلژیک امروز به بهانه محکومیت یک شهروند این کشور در ایران، سفیر تهران را احضار کرد.
دولت بلژیک در بیانیه‌ای از شهروندان خود در ایران، به‌ویژه افراد دو تابعیتی خواست تا این کشور را ترک کنند.
یک رسانه بلژیکی به ستایش از علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا، پرداخته و می‌گوید او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است.
با تعلیق این معاهده، دادگاه قانون اساسی این کشور بایستی "در عرض سه ماه" تصمیم نهایی خود درخصوص لغو این معاهده را ابلاغ کند.
مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهاراتی که از طرف «روبرتو مارتینز» سرمربی بلژیک بعد از حذف از جام جهانی مطرح می‌شود واکنش تندی نشان داد.
هواداران شارلروا یک‌صدا علیه رئیس ایرانی این باشگاه شعار سر دادند و بازی مقابل میشلن را متوقف کردند.
رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا با شکست حریفان ایران، برتری هلند و فرانسه و گلزنی مدافع تراکتور برای جمهوری آذربایجان همراه شد.
شاگردان رابرت پیج برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ ملت‌های اروپا نتوانستند به برتری برسند و مقابل بلژیک مغلوب شدند.
سفیر ایران در بلژیک در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از تحولات روابط کشورمان با اتحادیه اروپا و ظرفیت‌ها و چالش های موجود در روابط ایران و اروپا ارائه کرد.
علی قلی‌زاده، پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.
علی قلی‌زاده پنجمین فصل حضور در شارلروا و لیگ بلژیک را پشت سر می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ