با تعلیق این معاهده، دادگاه قانون اساسی این کشور بایستی "در عرض سه ماه" تصمیم نهایی خود درخصوص لغو این معاهده را ابلاغ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه ذبیح پور از سپیده قلیان برگزار نشد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
وکیل توماج توضیح داد: گرچه آقای توماج صالحی نزدیک به هشت ماه است که در زندان اختصاصی اطلاعات اصفهان نگهداری می‌شود، اما از نظر روحی و جسمی به خود مسلط بود و در دادگاه نیز توضیحات دقیق و واضحی ارائه کرد.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
در حالی که ایران و بلژیک عهدنامه‌ای برای انتقال زندانی بین دو کشور امضا کردند که در صورت اجرا، می‌تواند زمینه آزادی اسدالله اسدی شود، اما در ژوئن ۲۰۲۲ دادگاهی در بروکسل انتقال اسدالله اسدی، دیپلمات جمهوری اسلامی به ایران و هر کشور ثالث دیگری را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد. با حکم روز گذشته دادگاه قانون اساسی بلژیک احتمالا فضا برای این مبادله حداقل از حیث حقوقی مهیا شده و به اراده سیاسی دو طرف وابسته است.
بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر چهار عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای ۴ عنوان اتهامی تبعه بلژیک که چندی پیش دستگیر شده بود حکم بدوی صادر کرد.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
رسانه ها از صدور حکم تحویل مظنون پرونده رسوایی مالی در پارلمان اروپا به بلژیک با رأی دادگاهی در ایتالیا خبر می دهند.
اسدالله اسدی چهار سال پیش به اتهام دست داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شد.
با وجود اعلام رای پرونده مارک ویلموتس از سوی دادگاه کاس، ماجراهای این سرمربی بلژیکی برای فوتبال ایران تمام نشده است.
زمان برگزاری دادگاه کیفرخواست بزرگترین شکایت تاریخ فوتبال بلژیک در حالی مشخص شد که بعضی از اسامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران هم در این پرونده دیده می‌شود.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ