سخنگوی وزیر دادگستری بلژیک امروز مدعی شد که کشورش در ارتباط با مبادله «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی شاغل در وین با تهران به توافق نرسیده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک ضمن تمجید از لورکوزن به این تیم درباره تقابل با سن‌ژیل هشدار داد.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
ابراهیموویچ با بازی برابر بلژیک یک رکورد دیگر را به واسطه سن خود به دست آورد.
یک رسانه بلژیکی که به انتشار اخبار شارلوا می پردازد، از دعوت حسین زاده به تیم ملی خبر داد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش توضیحاتی درباره انتقال تک درنای سیبری از بلژیک به ایران و هزینه های این موضوع ارائه داد.
یکی از خبرنگاران ورزشی بلژیک می‌گوید پیدا کردن توضیحی برای افت علی قلی‌زاده ملی‌پوش ایرانی باشگاه شارلوا سخت است و فعلا بحث انتقال او به باشگاه‌های دیگر مطرح نیست.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
با وجود شایعات ساعت‌های اخیر درباره منصوب شدن تیری آنری به سرمربیگری بلژیک او این شایعات را تکذیب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از بازداشت چند مقام این اتحادیه، تحقیقات پلیس بلژیک درباره فساد مالی در اتحادیه اروپا را «نگران‌کننده» خواند.
یک مجموعه‌دار آماتور این فسیل را در دهه ۱۹۹۰ در معدنی در بلژیک پیدا کرد. فسیل متعلق به یک پرنده دندان‌دار است که قدمت آن به حدود ۶۶.۷ میلیون سال پیش می‌رسد، که زمانی نزدیک به برخورد سیارکی است که دایناسور‌های غیرپرنده را منقرض کرد.
پلیس بروکسل تحقیقاتش را درباره ناآرامی‌های این شهر پس از باخت برابر مراکش آغاز کرده است.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی، درباره بحثی که با توبی آلدرویرلد و روبرتو مارتینز در زمین داشت توضیح داد.
مدیران اینتر از شرایط جسمی و مصدومیت‌های متعدد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، به شدت ناراضی هستند.
ستاره ایرانی شارلروا در جریان تساوی تیمش مقابل کورتریک پاس گل داد.
برخورد یک خودروی ون با مشتریان رستورانی در پایتخت بلژیک نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش داده است.
سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه انتقال محکومان بین ایران و بلژیک گفت: شورای نگهبان نسبت به موافقتنامه‌های مشابه ایراد شرعی دارد و معمولا در مجمع تشخیص به تصویب می‌رسد. ما نسبت به این لایحه اشکال شرعی داشتیم و نظرات‌مان را به مجلس فرستادیم. در حال حاضر لایحه به مجمع تشخیص ارسال شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دوباره لایحه معاهده انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک، تصمیم‌گیری درباره این موضوع را به عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ