هواداران شارلروا یک‌صدا علیه رئیس ایرانی این باشگاه شعار سر دادند و بازی مقابل میشلن را متوقف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
ارومیه- دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در شهر ارومیه همیشه لذت بخش است و مردم این شهر بهتر می‌دانند که برای قهرمانی آمده‌ایم.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
نساجی و الخلیج عربستان با حضور مهمانان ویژه و سرمربیان ملی در کاراتپه مقابل هم قرار گرفتند.
در فاصله نیم ساعت تا شروع بازی پرسپولیس - استقلال، تعداد تماشاگران از 60 هزار نفر نیز بالاتر رفته است.
اوسمار می‌گوید غیبت هواداران در بازی نیمه نهایی باعث تأسف است.
مسابقه دو تیم هوادار تهران - پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ورزشگاه شهید دستگردی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
باشگاه پیکان در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده بود با بازی در هر ورزشگاهی که معرفی شود و در حضور تماشاگران مشکلی نخواهد داشت.
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
پرسپولیس خواهان برگزاری بازی با سپاهان با حداکثر تعداد تماشاگران در ورزشگاه آزادی شده است
بازی تیمهای تراکتور و فولاد از دقایقی قبل آغاز شده است.
تماشاگران تقلبی بازی پرسپولیس پشت شیشه!
حضور تماشاگر در بازی استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست این بازی مشکل ساز شد.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.
ملوان دقایقی بعد از گل تراکتور، از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشید.
پیش از پایان نیمه اول بازی تراکتور و هوادار دو تماشاگر تیم حریف وارد زمین شدند که سرنوشت متفاوتی داشتند.
انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه در بازی فردا به دنبال گرفتن امتیاز کامل از ذوب آهن هستیم، گفت: بازی در حضور تماشاگران ملوان امیدوارکننده است.
در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور شاهد ورود تقریبا همزمان دو تماشاگر به داخل زمین بودیم.
باید از بهمنی پرسید اگر می‌داند که این ورود به مجوز نهادهای دیگر احتیاج دارد، چطور خودش رو جلو انداخته و بدون اینکه اختیار لازم را داشته باشد، از دهان خود وعده غیرواقعی خارج کرده است؟
اقتصاد ژاپن به کدام سو می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ