پس از کش و قوس فراوان، مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی رسیدند و جواد نکونام سکان هدایت آبی ها را در دست گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
هافبک استقلال تهران پس از جلسه با علی خطیر به دیدار جواد نکونام در تمرین آبی پوشان پایتخت رفت.
چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
باشگاه استقلال پس از اعلام کناره گیری سرمربی پرتغالی این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.
تماس فراری ایتالیا با لوئیس همیلتون پس از تعلیق مذاکراتش با شارل لکلرک فاش شد.
تماس فراری ایتالیا با لوئیس همیلتون پس از تعلیق مذاکراتش با شارل لکلرک فاش شد.
مرندی گفت: اگر اختلاف حیاتی بود آقای بورل بعد از وین نمی‌گفت خواسته ایران منطقی است. پس اختلافات حیاتی نیست؛ بنابراین نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم. اگر امریکایی‌ها متن را بپذیرند طبیعتاً بحث آژانس راه حل پیچیده‌ای ندارد.
طبق ادعای اکیپ، سرخیو راموس و پی اس جی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد تا سال 2024 هستند.
مشتریان قطری منچستریونایتد دومین پیشنهاد را پس از چند ساعت مذاکره به مالکان این باشگاه ارائه کردند.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
حمیدرضا رجبی پس از بازگشت کاروان فولاد به ایران، به شایعه سرمربیگری‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
نور نیوز نوشت: تغییرات آشکار در مواضع کشور‌های غربی در قبال ایران ضمن آن که از ناامیدی آن‌ها نسبت به افزایش فشار از طریق ایجاد بی ثباتی داخلی در ایران خبر می‌دهد نشانه روشنی از نیاز شدید غرب به توافق با ایران است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان پس از صعود با این تیم به فینال جام خلیج فارس تاکید کرد که مذاکره‌ای برای هدایت تیم امارات نداشته است.
باشگاه النصر عربستان برای جذب دروازه‌بان پاری‌سن ژرمن در نقل و انتقالات زمستانی، وارد مذاکره شده است.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
مقامات آمریکا و ناتو در تلاش هستند با کمک به بازپس گیری خرسون، اوکراین را در موضع قدرت در مذاکره با روسیه قرار دهند.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد.
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.
پزشکیان گفت: برجام را امضا کردند و (به مذاکره کنندگان) اختیار دادند. ما هم می‌گوییم چرا آن را (آنگونه که می‌گفتید) پاره نمی‌کنید؟! چرا سفره مردم را رنگین نمی‌کنید؟! مگر در دور قبل نمی‌گفتند برجام را باید پاره کرد و خیانت است؛ پس چرا امروز خیانت را ادامه می‌دهید.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ