امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: باید تصویر خود را از قوه قضائیه معقول کنیم چرا که قوه قضائیه دستگاه وسیعی است و روزانه به هزاران پرونده مردم رسیدگی می‌کند.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
هری مگوایر برای دادگاه تجدیدنظر خود که به اتهام حمله به افسر پلیس برگزار می‌شود، به یونان سفر نخواهد کرد و از طریق تماس تصویری شهادت خواهد داد.
در پی تایید رای شهروز سخنوری معروف به الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حکم او، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد. الکس سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه بود.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه مهمی در خصوص استفاده از VAR در لیگ برتر داشت.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که هیات وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده مرتبط با «پول و نظام پرداخت» در طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
شاید سعیدی با این ترفند که چند روز سر کارش حاضر نشود، تصور می‌کرد که می‌تواند ابلاغ این حکم را کتمان کند!
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از ۵۰ سال در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.
در شرایطی که در روزهای گذشته نرخ ارز در بازار غیررسمی با افزایش مواجه شده بود، امروز این روند با تغییر همراه شده و در حال حاضر نرخ دلار مسافری در کانال 27 و نرخ دلار توافقی نیز در کانال های 29 و 30 هزار تومان خرید و فروش می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ