پيرو اتفاقات روز نخست رقابت هاي انتخابي تيم ملي كاراته تعدادي از ورزشكاران به كميته انضباطي معرفي شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنجال جدید در فدراسیون بسکتبال با اقدام داوری
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه در مورابطه با الناز رکابی و حواشی یک سال پیش بود برخورد دور از انتظاری نشد، در مورد اعزام وی به بازی های آسیایی توضیح داد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ایتالیا اولین کشوری است که از فصل آینده مکالمات بین اتاق VAR و داوران را به صورت عمومی منتشر می‌کند.
رییس فدراسیون هندبال اعلام کرد با عوامل حواشی به وجود آمده در فینال لیگ برتر برخورد خواهد شد.
فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد نانت را از آویختن بنر معروف خود در ورزشگاه در فینال جام حذفی محروم کند.
مهدی تاج برای کسی که سال های سال است در فدراسیون فوتبال به عنوان مسول حراست فعالیت می کند، حکم سرپرست کمیته بازاریابی صادر کرده است!
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در مورد دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس را اعلام کرد.
بلافاصله بعد از پایان بازی های فولاد و پرسپولیس در هفته هیجدهم بازی ها کمیته انضباطی مدیران و سرپرستان دو تیم را به فدراسیون فوتبال دعوت کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال دو داور باتجربه خود را برای دو دیدار مهم هفته هفدهم برگزیده است.
جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
بعد از جنجال های مربوط به رییس فدراسیون بوکس، دو ملی پوش بوکس جوانان هم به ایران بازنگشتند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.
اولین دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب به دقیقه نود نرسید، تا ورزشگاه شیرودی در بازی های رسمی دیگر رنگ این بازی را نبیند.
اولین بار این نحوه لباس پوشیدن او در میزبانی از مهمانان خارجی سوژه شبکه های اجتماعی شد اما او گفت که به دلیل مشکل پاهای پرانتزی اش این لباس ها را می پوشد تا با گشادی شلوار انحنای پاهای او به چشم نیاید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و فجر شهید سپاسی شیراز را صادر کرد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران واکنش جدید به حواشی اخیر تیم ملی نشان داد.
مواد طبیعی که فشار خون را کاهش می‌دهد
به موازات انتصاب های مشکوک در فدراسیون فوتبال که این روزها حاشیه‌ساز شده است و اعتراضاتی به همراه داشته، آرای قضایی جنجالی و پر تردیدی صادر شده که بوی اهداف ثانوی را به مشا می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ