رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه لاس پالماس در یک مکالمه تلفنی به بدترین شکل ممکن خبرنگار نشریه آاس در جزایر قناری را تهدید کرد.
کاپیتان تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اجرای حرکات موزون سنتی نیوزیلندی توسط بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
در ادامه جنجال موسوم به پرونده نگریرا در فوتبال اسپانیا فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید به همدستی با دادستانی کل این کشور برای جاسوسی از بارسلونا متهم شدند.
امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران که در لالیگا ۲ توپ می‌زند کار عجیبی انجام داد.
جنجال یکی از گلهای دیدار دیشب اتلتیکو مادرید و اسپانیول باعث شده لزوم استفاده از فناوری چشم شاهین برای تشخیص عبور توپ از خط دروازه در لالیگا مطرح شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
باشگاه پالما اسپانیا پس از آنکه بازیکن ایرانی‌اش در یک بازی جنجالی حاضر شد، در انتظار شنیدن دفاعیات او است.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
رسانه اسپانیایی مدعی شد قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ برای حضور در النصر موافقت کرد.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی‌های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
اگر آلمان مقابل کاستاریکا شکست می‌خورد آنگاه اسپانیا از جام جهانی حذف می‌شد.
در جریان پیروزی 2-1 ژاپن مقابل اسپانیا گل دوم ژاپنی‌ها که ابتدا مردود و سپس با دخالت VAR پذیرفته شد جنجالی شده است. گلی که باعث حذف آلمان از مرحله گروهی شد.
گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است.
بعد از جنجال های مربوط به رییس فدراسیون بوکس، دو ملی پوش بوکس جوانان هم به ایران بازنگشتند.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
پرونده رسیدگی به تخلف آزادکار تیم کشتی امید ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا هفته آینده با تکمیل شدن مدارک و برگزاری دومین نشست انضباطی بسته خواهد شد.
یک رسانه اسپانیایی ادعایی جنجالی درباره انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پی‌اس‌جی مطرح کرده و می‌‌گوید مسی تا لحظه آخر اعتقاد داشت در بارسا ماندگار خواهد شد.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ