مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف تولید و افزایش سهم بازار این شرکت تاکید کرد.
مهدی تاج در صحبت‌های امروز خود در برنامه ورزشگاه درباره مشکلات ادامه‌دار استقلال و پرسپولیس ایده متفاوتی را مطرح کرد.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات و برنامه های توسعه ای این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اگرچه تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه رسید و برنامه دولت افزایش مستمر تولید است اما نیمی از خانوارهای ایرانی یعنی ۱۳.۲ میلیون خانوار فاقد خودروی شخصی هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هدف‌گذاری افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۰ دستگاه انوع محصول تجاری در سال ۱۴۰۱، موفق شد رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال ۱۳۸۷ بود را پشت سر بگذارد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ایران خودرو برای تولید و صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: ایران خودرو کانون صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خواهد شد.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
محورها و ساز و کارهای عملیاتی سازی گام دوم طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرا در سال ۱۴۰۲ تشریح و روندهای طی شده در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز بیست و یکم آذرماه، موفق به تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو کامل سواری و تجاری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی را رقم زده است.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید مشترک با روسیه را عاملی برای افزایش سهم بازار در این کشور دانست و گفت: باید با نگاه بلندمدت همکاری، سود شرکای تجاری تضمین شود.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش
افزایش ارتفاع موج تا ۲.۵ متر
طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ