آسمان تهران فردا (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، شمال هرمزگان و جنوب فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در نقاط مستعد از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه در سطح استان پیش بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی کشور؛ از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در پنج روز آینده خبر داد.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده به تناوب برای برخی نقاط از شمال‌غرب، سواحل شمال، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی، گاهی گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.
سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها پیش‌بینی شده است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و دوشنبه و سه شنبه سامانه بارشی جدیدی دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر قرار داده و در این مناطق ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی ایجاد می‌کند.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب یزد رگبار باران و گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌های شرقی استان فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب یزد و کرمان و بخش‌های شمالی سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
بر اساس اعلام هواشناسی، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پدیده غالب در برخی استان ها در هفته آینده خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی امروز و فردا در ۱۲ استان کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ