به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌های شرقی استان فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب یزد و کرمان و بخش‌های شمالی سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین وضعیت ترافیکی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: ترافیک در مبادی ورودی پایتخت سنگین است.
به گزارش سازمان هواشناسی در گلستان، خراسان شمالی و بلندی‌های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی از ساعت‌ها، بارش پراکنده، همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه علاوه بر سواحل شمالی، در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران بارش پراکنده گاهی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفود جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از دوشنبه تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد و از شنبه تا اواخر هفته آینده در اغلب نقاط کشور هوای گرم و آرام خواهیم داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان‌های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان به سبب رشد ابرهای همرفتی، بارش‌های رگباری را شاهد هستیم که با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است.
به گزارش سازمان هواشناسی آسمان استان‌های خوزستان، ایلام و شمال بوشهر غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد و گردوخاک رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی استان های گیلان، مازندران، گلستان، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری،دامنه‌های استان البرز و تهران رگبار باران پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در اکثر مناطق کشور تداوم افزایش دما و هوای گرم را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در اردبیل، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی تا روز جمعه بخش‌هایی از شمال غرب کشور و نیز ارتفاعات هرمزگان، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ