شاهرود- کارشناس و صاحب نظر مسائل محیط زیست ضمن ارائه طرحی برای ایمن سازی محور میاندشت و میامی نسبت به عدم اتلاف یوزپلنگ آسیایی، گفت: سپر حفاظتی یوزپلنگ ایرانی از تصادفات جاده‌ای پیشنهاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمایش دریایی سپر اقیانوس-۲۰۲۳ با مشارکت ۳۰ کشتی جنگی و ۲۰ کشتی پشتیبانی در کنار حدود ۶ هزار پرسنل نظامی در دریای بالتیک آغاز شد.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
اگرچه می‌توانید گوجه فرنگی خام را برای کمک به پیشگیری و مبارزه با سرطان مصرف کنید، اما گوجه فرنگی پخته از قدرت بیشتری در این زمینه برخوردار است. گوجه فرنگی حاوی یک ماده مغذی به نام لیکوپن است که خواص ضد سرطان دارد. حرارت مورد استفاده برای پختن گوجه فرنگی می‌تواند به افزایش محتوای لیکوپن در این محصول کمک کند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
باستان‌شناسان یک آینۀ برنزی بسیار خاص به شکل سپر و یک شمشیر آهنی بسیار بزرگ را که بیش از ۲ متر طول دارد در گورپشته‌ای باستانی در شهر نارای ژاپن از زیر خاک بیرون آوردند؛ این آثار در نوع خود بی‌سابقه به حساب می‌آیند.
دولت سوئد اعلام کرده است که قصد دارد به سیستم دفاع هوایی مشترک اروپا ملحق شود.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه تاکید کردند که با تکیه بر مردم و نیروهای جوان و پر انگیزه در مقابل دشمنان پیشرفت عراق بایستید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی، مستقل و متحد به سوی قله‌های رفیع پیشرفت است.
پهپادهای یمنی با نفوذ به سپر دفاعی آمریکا در حضرموت، قاچاق محموله نفتی جدید از این منطقه را در شرق یمن را ناکام گذاشتند.
منابع مصری از برگزاری رزمایشی با عنوان سپر آسمان در این کشور و مشارکت عربستان و پاکستان خبر دادند.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندیِ سپر دفاعیِ دشمن با موشک هایپرسونیک بی‌خاصیت شد.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن، برای کمک به مردم سینه سپر کردند.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مشهد ـ دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: خانه‌های هلال قلب تپنده روستا و سپر دفاعی مردم مناطق دور افتاده و محروم کشور در برابر بلایای طبیعی هستند.
ناسا اخیر قصد دارد یک سپر عظیم بادی مخصوص محافظت از فضاپیما را آزمایش کند که در آینده برای ارسال بارهای بزرگ به مریخ و دیگر سیارات منظومه شمسی استفاده می شود.
فنایی که در سال‌های اخیر به طراحی آیتم‌های خاص و با ابزار کمتر دیده شده معروف است این بار گلر‌های هوادار را با تخته چوبی به شکل سپر، آماده بازی سپاهان می‌کند!
فنایی، مربی گلرهای هوادار به شیوه‌ای خاص سه دروازه‌بان تیمش را آماده بازی سپاهان می‌کند.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
مدافع سابق آرسنال از رفتار اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با هری مگوایر انتقاد کرده و می‌گوید او کاپیتان یونایتد را سپر بلای عملکرد ضعیف تیمش کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ