دولت سوئد اعلام کرده است که قصد دارد به سیستم دفاع هوایی مشترک اروپا ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان همکاری اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد که تصمیم دارد وضعیت نماینده ویژه سوئد در این سازمان را به حالت تعلیق درآورد.
تردیدی نیست که قرآن از عوامل وحدت‌انگیز میان مسلمانان است و وزارت امور خارجه در مقابله با واقعه قرآن‌سوزی باید در بازنگری سطح روابط با سوئد به سرعت تصمیم بگیرد.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی اعلام کرد که کشورش درباره عضویت سوئد در ناتو تصمیم مثبتی گرفته؛ اما این تصمیم هنوز در پارلمان بوداپست به تصویب نرسیده است.
مدافع پرسپولیس با انتقاد از تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود حریف، مدعی است که بازیکن هوادار مرتکب خطا شد.
تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بلیط فروشی دیدار نساجی – پرسپولیس بیشتر به سود پرسپولیس است تا تیم میزبان.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
داور بازی تراکتور - ملوان در حالی به سود سرخپوشان پنالتی گرفت که دستیارانش در این تصمیم با او موافق نبودند.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیمی که ما درباره دستمزد کارگران می‌گیریم بر اساس اقتضائات است، اما سود عطایی که کارفرمایان به کارگران می‌کنند به جیب خودشان می‌رود.
در بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از اعلام پنالتی به سود قرمزها، هواداران سپاهان که از تصمیم داور ناراضی بودند، اقدام به پرتاپ نارنجک دستی کردند.
نخست وزیر سوئد امروز اعلام کرد: استکهلم پنجشنبه هفته جاری درباره توافقات با ترکیه در ارتباط با پیوستن به ناتو تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.
رئیس جمهور فنلاند می گوید ترکیه باید هر چه زودتر درباره عضویت این کشور و سوئد تصمیم گیری نماید.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
اردوغان می گوید ترکیه ممکن است درباره پیشنهاد فنلاند در ناتو تصمیمی بگیرد که سوئد را شوکه کند.
شرکت سوئدی اسپاتیفای که در حوزه پخش موسیقی فعالیت دارد، تصمیم دارد برای کاهش هزینه هایش در هفته جاری تعدادی از نیروهایش را اخراج کند.
توماش لیستکیه‌ویچ، کمک داور لهستانی، تصمیم گرفته پیراهنی که در فینال جام جهانی 2022 به تن داشت را به فروش بگذارد.
کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عثمان دمبله از اینکه کیلیان امباپه به رئال پاسخ منفی داد و با پی اس جی تمدید کرد، بسیار خوشحال است و تصمیم او را به سود بارسلونا می داند.
سازنده این موبایل گفت که تصمیم گرفت این تلفن را بسازد تا به افرادی مانند والدینش که بی سواد هستند کمک کند تا از ویژگی‌هایی مانند انتقال پول و ارسال پیام استفاده کنند.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ