مشهد ـ دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: خانه‌های هلال قلب تپنده روستا و سپر دفاعی مردم مناطق دور افتاده و محروم کشور در برابر بلایای طبیعی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
‌ درحالی صحبت از ساخت خانه‌های کوچک برای قشر متوسط و نیازمند توسط دولت مطرح می‌شود که این رویکرد از اساس با گفتمان دولت درتناقض است.
دفتر استهلال حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام کرد: هلال ماه محرم در غروب روز سه شنبه در کشور رویت شد و امروز چهارشنبه ۲۸ تیرماه اول ماه محرم است.
در حال حاضر، برنده هفت توپ طلا در جستجوی یک خانه جدید است. طبق گزارش‌ها، مسی به دنبال یک خانه در کنار آب برای خانواده‌اش می‌گردد.
در نشست مدیران ارشد ارتباطات نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در کشور اردن، فعالیت کانون‌های سازمان جوانان و خانه‌های هلال یکی از مهمترین مسیرهای جذب داوطلبان در هلال‌احمر ایران عنوان شد
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از شرکت حدود ۱۴ میلیون نفر در مانور امداد و جوانان خانه‌های هلال، در ششمین مانور سراسری کشور خبر داد.
یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری 1-0 به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۱۷۸ هزار و ۷۵ نفر از خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر خبرداد.
شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.
کرج- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق خانه‌های لوکس با قیمت بالای ۲۰ میلیارد تومان مشمول مالیات دو در هزار می‌شوند.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از تعیین تکلیف مالیات بر خانه‌های لوکس در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون مصوب کرد که خانه‌های لوکس با قیمت بالای ۲۰ میلیارد تومان مشمول مالیات دو در هزار شوند.
یکی از روش‌های مقاوم سازی، ابزار‌های تسمه‌داری هستند که در زیر ساختمان‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها می‌تواند به همه جهات حرکت کرده و تاثیر امواج حاصل از زمین لرزه را قبل از رسیدن به ساختمان جذب کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ واحد مسکونی در خوی آسیب جدی دیده است، گفت: ۴ برابر خانه‌های آسیب‌دیده چادر توزیع کردیم.
مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه هلال، جمعیت هلال احمر کوچکی است که قلب تپنده یک روستا و سپر دفاع مردم مناطق دورافتاده و محروم کشور در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی است.
ریکاردو ساپینتو همان مربی ای است که پیش از حضور در ایران از او توقع داشتیم.
ریکاردو ساپینتو همان مربی ای است که پیش از حضور در ایران از او توقع داشتیم.
مسئول هماهنگی خانه‌های هلال گفت: توسعه آموزش‌ها به ویژه آموزش‌های همگانی امدادوکمک‌های اولیه یکی از اهداف مهم راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ