سخنگوی شورای رقابت گفت: در مورد تعرفه‌های تاکسی اینترنتی، مسائل در حال بررسی است، اگر نتایج به این شکل باشد که بازار نیاز به تنظیم‌گری مناسب دارد، دستورالعمل قیمت را مشخص می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شورای رقابت به سخنان رییس‌جمهوری وقعی ننهاده، نگران‌کننده است و وجود چنین شورا‌هایی سبب شده برخی مسائل کشور بدون راه‌حل باقی بماند.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
مدیرکل دفتر خدمات شورای رقابت گفت: اگر نهاد ناظر به عنوان یک تنظیم گر به بازارهای انحصاری ورود نکند عملاً شرایط اقتصاد از حالت رفاه حداکثری خارج می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت عرضه نفت در بورس انرژی با استفاده از اوراق گواهی سپرده کالایی و رقابتی شدن این حوزه به دلیل ورود بخش خصوصی پرداخت.
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
روزهای عجیب برای بازار خودرو؛ در شرایطی که شورای رقابت برای اولین بار به موضوع قیمت‌ خودرو‌های مونتاژی ورود کرده است، لیستی از هفده خودرو با قیمت های جدید باب میل این شورا رسانه ای شد، اما حواشی روزهای اخیر در خصوص این قیمت ها، احتمال تغییر مصوبه را تقویت کرده است.
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: دولت با افزایش قیمت خودروی مدنظر شورای رقابت موافق نبود اما خارج از صلاحیت خود به مساله ورود کرد و سعی کرد تا حدی قیمت خودرو تعدیل شود.
سخنگوی شورای رقابت از ورود این شورا به بازار خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: واردات خودرو اختلال دارد بنابراین تدوین دستورالعمل واردات خودرو توسط شورای رقابت در دستور کار است.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
سخنگوی شورای رقابت: امکان ابطال رای صادر شده شورای رقابت برای کروز وجود دارد
از این پس شورای عالی سران قوا به عنوان رکن مراقب و نظارت کننده بر طرح مولدسازی دارایی‌های دولت عمل خواهد کرد که می‌تواند به شفافیت بیشتر این طرح کمک کند و دغدغه‌ها پیرامون این مسئله را مرتفع سازد.
جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بین اعضای شورای رقابت در مورد عرضه خودرو در بورس اختلاف نظر جدی وجود دارد و هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر صمت را تشریح کرد.
قائم مقام سابق وزارت صمت گفت: شورای رقابت می‌تواند طبق معیارهای مد‌نظر خود برای ایجاد یک بازار رقابتی بر معاملات خودرو در بورس نظارت داشته باشد و حتی در صورت لزوم مصوباتی هم اعمال کند تا اگر ایرادی در روند بازار وجود دارد، برطرف شود.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به برگزاری جلسات خودرویی شورای رقابت از یکی دو هفته پیش گفت: تقریباً تمام دستگاه‌های نظارتی خواهان ورود کارشناسی شورای رقابت به قیمت خودرو بوده اند.
در گیری برای عرضه خودرو در بورس کالا بالا گرفته است این سوال وجود دارد اکنون که عرضه خودرو در بورس کالا موجب کاهش قیمت خودرو شده چرا این سیاست ادامه پیدا نمی کند.
سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب گفت: این شورا از نظر محافل داخلی، کار شناسایی کاندیداهای انتخابات مجلس را آغاز کرده است و اواخر امسال ارزیابی‌ها به پایان می‌رسد تا از سال آینده کاندیداها معرفی شوند.
شورای رقابت ورود وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت را به بازار مانتوی مدارس ناقض مقررات فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داد و حکم بر توقف رویه مذکور صادر کرد.
با وجود انحصار در بازار برق، تصویب اساس‌نامه تشکیل تنظیم‌گر بخشی برق توسط شورای رقابت در سال ۱۳۹۱ و پیشنهاد آن به دولت در سال ۱۳۹۷، هنوز تنظیم‌گر بخشی رقابتی برق تأسیس نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ