سوپر گل یوری تیلمانس مقابل لیدزیونایتد به خاطر یک آفساید عجیب مردود اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) تصمیم دارد از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) همانند فوتبال استفاده کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
هواداران فوتبال در فضای مجازی نسبت به توضیحات رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس واکنش‌های متفاوتی نشان داده‎‌‌اند.
عارف غلامی می گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.
آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، در پایان بازی با سویا با نمایش پای مصدومش تاکید کرد که داور یک پنالتی را برای بیانکونری نگرفته است.
در شبی که دو گل یووه با VAR لغو شد ناپولی با گل دقیقه 3+90 راسپادوری به یک برد ارزشمند دست یافت تا در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود قرار بگیرد.
تجهیزات کمک داور ویدئویی کی به استادیوم های ایران می آید و شاهد کاهش اشتباهات داوران خواهیم بود؟ این سوالی است که پاسخش را کسی نمی داند.
دنیل کارواخال معتقد است که سیستم داوری اسپانیا علیه رئال نیست و با تصمیم VAR در مورد مردود اعلام شدن گل مارکو آسنسیو به بارسا نیز موافق است.
دربی شهر رم در شرایطی با یک گل به سود لازیو در جریان است که شاگردان مورینیو علیرغم 10 نفره شدن موفق به گشودن دروازه حریف نیز شدند اما VAR آن را رد کرد.
سردبیر نشریه آلمانی کیکر در یادداشتی در این نشریه با انتقاد از نقش VAR در حذف دروتموند از لیگ قهرمانا ن اروپا می‌گوید این فناوری با شکل و شمایل فعلی‌اش زیبایی فوتبال را از بین خواهد برد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که قرار نبود امشب مقابل بایرن مونیخ بازی کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
چلسی در دقیقه سوم بازی با لیورپول در آنفیلد توسط کای هاورتز به گل رسید ولی کمی بعد VAR این گل را مردود اعلام کرد.
چلسی در دقیقه سوم بازی با لیورپول در آنفیاد توسط کای هاورتز به گل رسید ولی کمی بعد VAR این گل را مردود اعلام کرد.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
با توجه به اهمیتی که فغانی برای فیفا دارد، به نظر می‌رسد کمیته برگزاری مسابقات قصد داشته این اشتباه داوری را برجسته نکند و مسئولیت آن را به گردن VAR بیندازد. با این حال صحبت‌های شب گذشته آلونسو فضا را علیه این داور ایرانی خراب کرده است؛ داوری که از شانس‌های بزرگ قضاوت در فینال این رقابت‌ها بود.
یک خطای مشکوک به پنالتی روی کاوانی بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه گرفته نشد تا او هم هنگام خروج از زمین با انداختن مانیتور کمک داور ویدئوییِ‌، اعتراض خود را نسبت به تصمیم داور و VAR نشان دهد.
تیم ملی فوتبال ایران در دقیقه 15 موفق به ثبت گل اول در مصاف با ولز شد ولی پس از چند دقیقه این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
مهاجم ایرانی پورتو سازنده هر دو گل تیمش در بازی امشب بود.
چلسی در دقایق اولیه دیدار با لسترسیتی صاحب یک پنالتی شد ولی پنالتی چلسی توسط VAR به آفساید علیه این تیم تبدیل شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ