دنیل کارواخال معتقد است که سیستم داوری اسپانیا علیه رئال نیست و با تصمیم VAR در مورد مردود اعلام شدن گل مارکو آسنسیو به بارسا نیز موافق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف‌های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدار‌های زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
رئیس فدراسیون فوتبال، توضیحاتی اجمالی درباره روند ورود سیستم کمک داور ویدئویی ارائه کرد.
مکمل‌هایی که وعده مزایای «تقویت‌کننده سیستم ایمنی» را می‌دادند در طول کووید شکوفا شدند؛ در مارس ۲۰۲۰، سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده نامه‌هایی به هفت شرکت ارسال کرد تا آن‌ها را از تبلیغ چای، اسانس، تنتور یا محصولات نقره کلوئیدی خود به عنوان پیشگیری، درمان یا درمان کووید-۱۹ باز دارد.
در باشگاه رئال مادرید معتقدند رقابت با بارسا در لالیگا برای دهه‌ها نبردی نابرابر بوده و این حالا اثبات نیز شده است. رئال به کل سیستم داوری اسپانیا مشکوک است.
مهدی تاج و پیرلوییجی کولینا روز گذشته درباره ورود سیستم کمک داوری ویدیویی به فوتبال ایران گفتگو کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اشتباهات داوری و اعتراض ها به فوتبال ما ضربه زده است گفت: مدتهاست که قرار است سیستم VAR به فوتبال ما بیاید اما تنها در حد حرف باقی مانده است.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد بنیادی‌فر می‌تواند در دیدارهایی که سیستم کمک‌داور ویدیویی در آنها استفاده می‌شود، قضاوت کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
در راستای تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی، فرآیند ورود ۶ سیستم VAR به کشورمان آغاز شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست سیستم ویدئویی داوری را زودتر بیاورند تا حق تیمی ضایع نشود.
پروسه اجرای سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران به مراحل آخرش رسیده و باشگاه‌ها در تکاپوی خرید آن هستند.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
نشست کارگروه سیستم کمک داور ویدئویی امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
واکنش داور چاق پرسپولیس: سیستم بدنم اینطوریه!
سیستم کمک داور ویدئویی در نبود تکنولوژی خط دروازه در جریان بازی برابر بنفیکا به کمک یوونتوس آمد.
افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انعقاد قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی با شرکت‌های طرف قرارداد فیفا خبر داد.
طبق اطلاعات به دست آمده قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی نهایی شده و این هفته در مورد آن شفاف‌سازی می‌شود.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
با افزایش سن، احتمال ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع ۲، آب مروارید، کم شنوایی و زوال عقل و همچنین کاهش عملکرد سیستم ایمنی و توده عضلانی بیشتر می‌شود و تئوری‌های متعددی در مورد علت آن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ