رئیس جمهور ترکیه در مراسمی از تلاش‌های سازمان هلال احمر ایران در ترکیه تقدیر و تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
ستاره ایرانی پورتو گل خود مقابل پاسوس د فریرا را به هم‌تیمی داغدارش تقدیم کرد.
از هادی چوپان، به عنوان برترین ورزشکار مرد تقدیر و تشکر شد.
سه ماه پس از جام جهانی، قهرمان دنیا با یک ویدیو حماسی برای دو بازی دوستانه آماده می‌شود.
وزیر دفاع روسیه در سفر به منطقه دونتسک ضمن دیدار با نظامیان روس، از شماری از آنان تقدیر کرد.
وزیر میراث فرهنگی درباره سیم‌کارت‌های گردشگری توضیحاتی را ارائه داد. عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گفت: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
بغض فرزانه فصیحی بعد از کسب طلای دوی ۶۰ متر داخل سالن آسیا و تقدیم مدالش به مردم ایران.
اجرای زنده و خصوصی «آرون افشار» در حضور علی دایی به مناسبت روز پدر و تقدیم آن به اسطوره فوتبال ایران را ببینید.
شرکت‌های چینی برای سال نو میلادی به شکل عجیبی از کارگران خود تقدیر کردند، بطوری که به سختی باید هدایا را با خود به خانه ببرند./منبع: خبرفوری
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین یکی از هواداران این تیم پیراهن خود را به یک دوره گرد تقدیم کرد و لحظه زیبایی رقم خورد.
پس از مسابقه سوپرجام، ریکاردو ساپینتو با چشمانی اشکبار و بغضی در گلو، در جمع شاگردانش حاضر شد و به تقدیر از آن‌ها پرداخت.
یکی از پسران رهبر چچن از جنگ اوکراین سه اسیر اوکراینی را به عنوان هدیه تقدیر پدرش کرد.
رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از باشگاه پورتو به زبان پرتغالی تقدیر و تشکر کرد.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.
این ویدیوآرت تاکنون افتخاراتی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی مستقل ونکوور کانادا، جایزه بهترین سولو آرتیست در فستیوال بین‌المللی موزیک ویدیوی آندرگراند (زیرزمینی) پاریس فرانسه، جایزه بهترین جلوه‌های ویژه موزیک ویدیو اواردز پراگ چک، تقدیر ویژه هیات داوران و راهیابی به بخش نهایی بهترین موزیک ویدیو اواردز لندن انگلستان، جایزه بهترین موزیک ویدیو در فستیوال بین‌المللی آرت بلاکس مسکو و جایزه بهترین موزیک ویدیو، مستند، نویسندگی و کارگردان مرد موزیک ویدیو اواردز رم ایتالیا اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ