اجرای زنده و خصوصی «آرون افشار» در حضور علی دایی به مناسبت روز پدر و تقدیم آن به اسطوره فوتبال ایران را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
خروسهای منطقه دنیزلی ترکیه معروفند به یک‌نفس و پیوسته خواندن تاحد مرگ حتی وسط شهر دنیزلی نیز یک مجسمه بزرگ خروس ساخته و نصب شده است.
دختران زیمباوه‌ای در استقبال از سید ابراهیم رئیسی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.
تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
گروهی از موتورسواران جوان در حال رانندگی بودند که یکی از آنها کنترل خود را از دست داد و با سرنشین خود دچار حادثه شدند.
«یو خنگ منگ» روی یک کامپیوتر IBM ۵۱۵۵ مربوط به سال ۱۹۸۴ که از پردازنده اینتل ۸۰۸۸ با فرکانس ۴.۷۷ مگاهرتز و ۶۴۰ کیلوبایت رم استفاده می‌کند، پیشرفته‌ترین فناوری این روز‌ها را پیاده‌سازی کرده است.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
یک بلاگر در اتفاقی ترسناک حین پخش زنده و اجرای دابسمش با یک چاقو، جراحت هولناکی را به صورت خود وارد کرد.
محمدرضا احمدی حین اجرای برنامه فوتبال برتر به افزایش قیمت دلار کنایه زد و گفت: این روزها انقدر با نرخ‌های جدید روبه‌رو هستیم که خودمان هم سردرگمیم!
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: در موضوع مولد سازی که دولت در صدد اجرای آن است یکی از دغدغه‌های اصلی من کارشناسی موارد است.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد./خبرآنلاین
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
فن عجیب گرایی باعث مصدومیت رقیب کره ای شد.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
جولی چن مجری خبر در حین اجرای خبر لکنت زبان پیدا کرد، سپس به دلیل بیهوش شدن وی پخش زنده قطع شد.چند روز بعد بینندگان دریافتند که او در پخش زنده دچار سکته مغزی شده است.
یک ساختمان در تبریز که در مجاورت محل گودبرداری بود به علت عدم اجرای سازه نگهبان یکباره ریزش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ