رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی‌ها کشیده است.
فوق ستاره پرتغالی پیراهنی برای گلر پرسپولیس و تیم ملی فرستاد.
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
یکی از کشتی‌گیران افغان هدیه جالبی به حسن یزدانی اهدا کرد.
علیرضا جهانبخش بعد از قهرمانی در لیگ هلند هدیه ارزشمندی دریافت کرد.
سارا عبدالملکی در ویدیویی از هدیه شورای شهر رونمایی کرده است.
به تازگی تصویری از یک موتورسیکلت در عربستان با روکشی طلا منتشر شده است که شایعه شده هدیه ویژه آل‌سعود به کریستیانو رونالدو است.
در یکی از دیدار‌های مردمی با مقام معظم رهبری یکی از جوانان از ایشان انگشتر دست‌شان را برای مجلس خواستگاری‌اش طلب می‌کند.
در مالزی، به دختر ۵ ساله یک بنز کلاس G هدیه داده شد تا او برای رفتن به مدرسه انگیزه داشته باشد.
هدی چوپان می‌گوید هر کسی می‌تواند رئیس جمهور شود.
الشوبکی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین بود، پس از آزادی بر مزار او حاضر شده و یک دسته گل به وی هدیه کرد.
طبق اعلام قبلی ایالات متحده، این زرهپوش‌ها بخشی از کمک‌های این کشور به اوکراین بوده که با تخلیه آن‌ها در آلمان به زودی به اوکراین منتقل میگردد.
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
مهدی طارمی که از محبوبیت بالایی بین هواداران پورتو برخوردار است، بعد از گلزنی و عملکرد مناسب مقابل فامالیکائو پیراهن خود را به یک هوادار که نوشته‌ای با محتوای درخواست پیراهن او در دست داشت اهدا کرد
سگی که توسط سربازان روسی دزدیده شده بود و به عنوان هدیه به رهبر چچن داده شده بود، در یک تبادل زندانیان در سال نو میلادی آزاد و به صاحبش بازگردانده شد.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
صفحه تیم ملی آرژانتین با نشر این ویدئو نوشت: متشکرم بابا لیونل! باارزش‌ترین هدیه مثل قبل در خانه است؛ به همه مردم آرژانتین تبریک می‌گوییم!
یوسف اسلام، موسیقی‌دان و خواننده بریتانیایی، پس از اجرای کنسرت در مجتمع ریاست جمهوری در بش تپه آنکارا، یک گیتار به رجب طیب اردوغان هدیه داد.
یکی از پسران رهبر چچن از جنگ اوکراین سه اسیر اوکراینی را به عنوان هدیه تقدیر پدرش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ