چلسی به زودی درباره آینده ژوائو فلیکس در این تیم تصمیم می‌گیرد و البته تصمیم باشگاه تا حد زیادی به قطعی شدن یا نشدن حضور پوچتینو به عنوان سرمربی آینده بستگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته، معاون باشگاه بارسلونا، تایید کرد که خرید ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو به تصمیم ژاوی هرناندز و دکو بستگی دارد.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
نانوذرات اکسید فلزی که اغلب از چند نانومتر بزرگتر نیستند، برای تعریف مجدد مرزهای نوآوری تکنولوژیکی به ویژه در حوزه‌های الکترونیک و ارتباطات آماده هستند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق نشده است که تا امروز، قرارداد ستاره آمریکایی خود را تمدید کند.
آینده مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جهان با عنوان فرمول یک با هشدارهای قهرمان پیشین خود شاید در مسیر محو شدن گام بردارد.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
بارسلونا قصد دارد روز چهارشنبه به تور آمریکا برود، اما ابتدا باید آینده چند بازیکن را مشخص کند.
یک رسانه انگلیسی می‌‌گوید تلاشهای پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی به آینده کیلیان امباپه در این باشگاه وابسته است.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
چهار باشگاه آلمانی قصد جذب سرخیو آریباس را دارند ولی رئال دوست دارد این بازیکن را به دورتموند واگذار کند.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
آلمان در دیداری دوستانه با نتیجه 2-0 مغلوب کلمبیا شد تا آینده هانسی فلیک کاملا به خطر بیافتد.
سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد توماس مولر به مانشافت دعوت نخواهد شد. در نتیجه ستاره کهنه‌‌کار بایرن دو بازی آینده تیم ملی کشورش در فیفا دِی فروردین را از دست خواهد داد.
سپهر روزی طلب با دریافت کارت زرد مقابل مس رفسنجان از بازی حساس هفته آینده محروم شد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش است که فصل آینده هم در ترکیب ثابت باشد.
اتلتیکومادرید به این نتیجه رسیده است تا ژوائو فلیکس را همین زمستان و تا پایان فصل به باشگاهی دیگر قرض بدهد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
آینده هانسی فلیک و کادر فنی تیم ملی آلمان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل دعوت از ماریو گوتزه برای جام جهانی و قلم قرمز کشیدن روی نام متس هوملس صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ