سعید سحرخیزان که با هت‌تریک در هفته آخر لیگ گذشته نامش را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح کرد، قصد دارد بهترین تصمیم را در خصوص ادامه فوتبال خود بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقم درخواستی باشگاه‌ پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح باعث شده تا انتقال این ستاره جوان به تیم‌های دیگر به تعویق بیفتد.
مدافع استقلال همچنان وضعیت نامشخصی برای ادامه همکاری با این تیم دارد.
یکی از رسانه‌های قطری با انتشار خبری وضعیت بازیکنان تیم فوتبال الاهلی را مورد بررسی قرار داده است.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
لوئیز دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از همین ابتدا با مشکلات بسیاری در این تیم روبرو شده است.
مهدی کیانی و پاکو خمس در هفته‌های آینده در معرض یک تصمیم مهم قرار خواهند گرفت.
دینکا آلین برای فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است اما حضور در تیم ملی ممکن است شرایط او را تغییر دهد.
ستاره آمریکایی ممکن است به دلیل نیمکت نشینی های مداوم از جمع آبی پوشان لندنی جدا شود.
سرمربی آلومینیوم قصد دارد گفت‌وگوی مفصلی درباره اتفاقات فصل جاری و برنامه سال آینده انجام دهد.
جلد روزنامه‌های امروز ایتالیا به درخشش لاتزیو و آینده مبهم مارسلو بروزوویچ ارتباط دارد.
آینده ژوزه مورینیو در آ.اس.رم مبهم است و او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاص خود را دارد.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
اگرچه پس از بحران مالی منطقه یورو در سال ۲۰۰۸ انتظار می‏رفت چالش های اتحادیه اروپا به پایان برسد اما رقابت های سیاسی برای رهبری در اروپا یکی از موانع مهم این اتحادیه است.
ناچو، مدافع باتعصب و وفادار رئال مادرید، فاش ساخت که از شرایطش در این باشگاه چندان راضی نیست.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز هیئت رییسه فدراسیون ارائه داد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
با پایان جام جهانی در هفته آینده موج وسیعی از تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌های ناکام به راه خواهد افتاد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر پاسخ مبهمی به سوالاتی که درباره ادامه همکاری‌اش او وجود دارد، داده است.
پیش‌بینی آینده امری پرمخاطره است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افرادی که سعی می‌کنند آینده را پیش‌بینی کنند، این کار را با زبانی مبهم انجام می‌دهند؛ زبانی که به‌راحتی راه را برای تعبیر و تفسیر‌های مختلف باز می‌گذارد. کسانی که حدود یک قرن قبل زندگی می‌کردند، مطمئناً از تصور دنیای آینده هیچ ابایی نداشتند و نکته‌ی شگفت‌انگیز نه دقت پیش‌بینی‌های مردم حدود ۱۰۰ سال قبل، بلکه خوش‌بینی جمعی ما انسان‌ها است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با وجود مرخص شدن از بیمارستان همچنان وضعیت نگران کننده ای برای ادامه رقابت‌های جام جهانی دارد.
صبح روز آینده جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار می‌شود و یکی از خروجی‌های مهم این جلسه حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ