اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
وزیر خزانه‌داری آمریکا با اعلام زنگ خطر علیه آمریکا اذعان کرد که سیاست تحریمی واشنگتن ضد کشورهای مخالف آمریکا موجب تکاپوی آنها در جایگزینی دلار با سایر ارزها شده است و این نگران کننده است.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
وزیر اقتصاد گفت: والدین متولدان سال ۱۴۰۱ به مرور می‌توانند برای دریافت سهام نوزادان خود بدون مراجعه حضوری و ازطریق درگاه ملی دولت هوشمند اقدام کنند.
در پی استعفای دکتر یوسف نوری از وزارت اموزش و پرورش رییس جمهور با پذیرش این استعفا برای وزارت آموزش و پرورش سرپرست انتخاب کرد.
«کوستاس کارامانلیس» وزیر حمل و نقل یونان در پی وقوع سانحه ریلی امروز در این کشور، استعفا داد.
سرانجام الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین از مقام خود استعفا داد.
با دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن ورزشی شهرستان های جلفا و مرند به منظور اسکان زلزله زدگان شهرستان خوی آماده شد.
وزیر ورزش و جوانان به گلایه ورزشکاران رشته‌های مختلف از پرداخت پاداش هنگفت به فوتبالیست‌ها واکنش نشان داد.
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
معاون وزیر جهاد با اشاره به پرداخت ۳ میلیون تومان یارانه کود به ازای هرهکتار به کشاورزان، از تخصیص ۴۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای جبران کاهش درآمد کشاورزان از محل اجرای الگوی کشت خبر داد.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
با تشدید بحران اقتصادی در کشور مولداوی، وزیر دارایی این کشور مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.
وزیر علوم با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است، گفت: کلاس‌ها برای ورودی‌ها با توجه به شرایط خاص تا الان غیرحضوری بوده، اما در ادامه خود مسئولان دانشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.
وزیر اول اسکاتلند اعلام کرد رهبر جدید حزب محافظه کار باید هر چه زودتر انتخابات زودهنگام را در انگلیس اعلام کند.
«سوئلا براورمن» چندی پیش همزمان با روی کاری «لیز تراس» - نخست‌وزیر - به عنوان وزیر کشور انگلیس به جای پریتی پاتل انتخاب شده بود.
رسانه ها از استعفای وزیر کشور انگلیس خبر می دهند.
رسانه ها امروز از استعفای وزیر خزانه داری انگلیس خبر می دهند.
وزیر خارجه فرانسه امروز در سخنانی به ترکیه در ارتباط با مواضع آنکارا در قبال یونان هشدار داد.
همزمان با مشخص شدن لیز تراس به عنوان جانشین بوریس جانسون، وزیر کشور انگلیس از سمت خود استعفا داد.
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ