وزیر اول اسکاتلند اعلام کرد رهبر جدید حزب محافظه کار باید هر چه زودتر انتخابات زودهنگام را در انگلیس اعلام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
به منظور تشریح فعالیت های صورت گرفته در وزارت کار امشب وزیر کار به برنامه صف اول می رود.
دیدار وزیر کار عراق با معاون اول رئیس جمهور
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه داده شده توسط گروه همراه اول، در جریان مأموریت پلتفرم‌های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.
دیدار وزیر کار قطر با معاون اول رئیس جمهور
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
در ادامه تصویری قدیمی و دیده نشده از عبدالحسین تیمورتاش، وزیر دربار پهلوی اول در بندر انزلی در سال ۱۳۰۹ را مشاهده می کنید.
وزیر اول سابق اسکاتلند امروز به عنوان بخشی از تحقیقات درباره سوابق مالی حزبش از سوی پلیس بازداشت شد.
معاون اول وزیر امور خارجه کوبا با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست بریکس پلاس در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار معاون نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
دیدار معاون اول رییس جمهور با وزیر صنعت، تجارت عمان
وزیر اطلاعات معلّمان فرهیخته به عنوان مدافعان حریم ولایت و سنگربانان خطوط اول جبهه‌ی مقابله با شبیخون فرهنگی عهده‌دار می‌باشند.
یوسف پس از ادای سوگند و وفاداری به پادشاه، به طور قانونی به عنوان ششمین وزیر اول (نخست وزیر) اسکاتلند و اولین نخست وزیر مسلمان سوگند یاد کرد و پس از هشت سال جایگزین نیکولا استورجن شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصرافش از انتخابات ریاست گفت: از اول هم شرط مان این بود که اگر کارگری بیاید، ما انصراف می‌دهیم.
دیدار معاون نخست وزیر چین با معاون اول رئیس جمهور
معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی از رومن گلاوچنکو نخست وزیر بلاروس در مجموعه سعدآباد تهران استقبال کرد.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی اعلام کرد: پس از استقلال از انگلیس، درخواست عضویت در اتحادیه اروپا را ارائه می‌دهیم.
معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از دو مرکز تخصصی مانیتورینگ همراه اول، در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای نخبگان کشور در حوزه ارتباطات سیار قرار گرفتند.
وزیر اول اسکاتلند امروز در سخنانی تأکید کرد: «بوریس جانسون» مایه شرمساری دفتر نخست‌وزیری انگلیس است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ