معاون وزیر جهاد با اشاره به پرداخت ۳ میلیون تومان یارانه کود به ازای هرهکتار به کشاورزان، از تخصیص ۴۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای جبران کاهش درآمد کشاورزان از محل اجرای الگوی کشت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
تبریز- مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی از پرداخت ۶۴۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای زوجین در کلانشهر تبریز خبر داد.
رئیس دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به‌خاطر ۶ اتهام در مجموع به ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمۀ نقدی و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.
بررسی ها نشان داده است که برای یک واحد ۷۵ متری باید حداقل ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهی ۳ میلیون تومان پرداخت کرد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تن گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری و با اعتبارات تخصیص یافته ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، بند الحاقی ۴ از لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت تامین نظر شورای نگهبان حذف شد.
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان بند مربوط به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به هر مسجد را از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله پرستار باید حداقل ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شرق در محله نیرو هوایی حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه باید پرداخت شود.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شمال پایتخت در محله اقدسیه حدود ۳ میلیون تومان الی ۳۵ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۵ الی ۱۰۶ متری در منطقه غرب تهران حدود ۳ میلیون الی ۲۴ میلیون تومان در ماه است.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
رییس پلیس فتا البرز گفت: هرگونه دریافت پیام مبنی بر دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه کلاهبرداری بوده و کاربران هیچ گونه اطلاعاتی از جمله کد ملی یا شماره تماس افراد خانوار را به افراد سودجو ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ