بندرعباس - طرح نگهداشت تولید میدان‌های اسفند و سیوند همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بهره‌برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در محله مولوی و جمع آوری ۴۰ نفر در این زمینه خبر داد.
معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور از تهیه «طرح مردمی‌سازی عرصه‌های منابع طبیعی» خبر داد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درصدد اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیون شِکِلی (نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار) برای توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است.
باشگاه پرسپولیس از پیراهن جدید این تیم رونمایی کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران خبر داد و گفت: بسرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می شود.
استقلال در یک طرح تلگرامی با پیام "هرگز تسلیم نشو" سه دروازه‌بان فصل بعد را معرفی کرده است.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
با اجرای عملیات برپاسازی پایه سکوی سرچاهی طرح توسعه و نگهداشت میدان نفتی رسالت در شرکت نفت فلات قاره ایران، گامی دیگر در مسیر افزایش تولید این میدان نفتی برداشته شد.
با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پروژه‌های اولویت دار در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.
کارگروه راهبری طرح فشارافزایی، حفظ و نگهداشت تولید میدان گازی پارس جنوبی با ابلاغ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکیل شد.
پاکروان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آزادسازی ۱۲ مورد گذر در این منطقه در اجرای طرح کنترل ضوابط نگهداشت شهر خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای برنامه زمان‌بندی شده و مستمر طرح شست وشوی جداول، گاردریل ها و پل‌های بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از ارائه طرح پیش‌نویس آیین‌نامه «جذب، نگهداشت و زمینه‌سازی برای اثرگذاری و بازگشت نخبگان» از سوی این مرکز به دولت خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از ارائه طرح پیش‌نویس آیین‌نامه «جذب، نگهداشت و زمینه‌سازی برای اثرگذاری و بازگشت نخبگان» از سوی این مرکز به دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ