در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۹ میلیون تومان معامله شد.
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوارهای دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می شود.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری به جرم سرقت و توزیع مواد مخدر است، در رویارویی با مال‌باخته‌ها، ادله و مستندات پلیس، به شش فقره زورگیری موتورسیکلت از مسافرکش‌ها و ۷۸ فقره قاپ‌زنی و زورگیری تلفن همراه شهروندان در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد که دراین‌رابطه تاکنون ۲۹ مال‌باخته، متهم را در طرح رویارویی حضوری شناسایی کرده‌اند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز با کاهش نسبت به روز گذشته معامله شد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اتمام مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو در ساعت ۲۴ امروز ۲۹ اسفند، گفت: روزهای ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ لغو بوده و در سال نو با شرایط جدید اجرا خواهد شد.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز گذشته ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
در جلسه علنی امروز مجلس، طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از آماده افتتاح بودن ۲۹ طرح معدنی و صنایع معدنی در زمینه زنجیره فولاد، مس، فروکروم، سرب، فسفات، طلا، زیرساختی و...، برای دهه فجر خبر داد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
اصفهان- براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه ۲۹ آذر به مدت یک هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۹ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به‌روز کاری گذشته، ۱۳ میلیون تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۴۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۱۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ