یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شعله قدرتمند خورشیدی سیگنال های رادیویی و ناوبری در سراسر آمریکای شمالی را مختل کرد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید در صورتی که در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا یکی از احزاب به رای بیشتری نیاز داشته باشد، احتمالا واشنگتن جنگ اوکراین را در این بازه تشدید خواهد کرد.
معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۵۰ تا ۶۰ درصد از اعتبار ریالی سرمایه‌ای این شرکت در هر سال صرف توسعه، ارتقا و بهسازی شبکه توزیع برق شهر تهران می شود.
محققان روس پس از رصد ۳ شعله خورشیدی در روز گذشته، پیش بینی می کنند شعله های خورشیدی قدرتمند در ارتباطات با طول موج کوتاه اختلال به وجود بیاورد.
تصمیم جنگ طلبانه آمریکا در ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین و استفاده واشنگتن از نیروهای کرد سوریه دموکرات در جنگ اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
خورشید در واقع یک تنور آتش نیست. در شعله‌های آتش و و شمع، احتراق شیمیایی وجود دارد. وقتی آب را روی آتش می‌ریزیم، آب گرمای شعله را جذب می‌کند و آنقدر آن را خنک می‌کند که دیگر نمی‌تواند واکنش سوختن را حفظ کند. همچنین دسترسی آتش به اکسیژن را مسدود می‌کند. آب اساسا فرآیند شیمیایی را متوقف می‌کند.
اجاق‌های القایی هیچ بنزن قابل تشخیصی منتشر نمی‌کنند. نرخ بنزن منتشر شده در طی احتراق صدها برابر بیشتر از نرخ انتشار بنزن است که در سایر مطالعات اخیر از نشت گاز نسوخته به خانه ها شناسایی شده است.
فعالان توئیتری با انتشار پست هایی در فضای مجازی تاکید کردند که شعله مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی هرگز خاموش نخواهد شد.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
طناب دار در شعله های خونبار!
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.
سه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حدود ۳۰۰ دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان فقط یک گل به ثمر رساندند تا سرمربی این تیم به فکر تغییر روش بازی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان غیرتخصصی باشد.
ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه
اعتراضات مردمی در مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از عدم تمدید آتش‌بس در یمن و شکست در تجدید این توافق ابراز تاسف کرد.
چین نخستین کاوشگر مخصوص مطالعه خورشیدی را به فضا فرستاد تا فوران شعله های خورشیدی را دقیق تر رصد کند.
به گفته پاشینیان ۴۹ سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های اخیر کشته شده‌اند که انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شبانه روز گذشته ۵۰ نفر از نظامیان این کشور کشته شدند.
کاوشگر خورشیدی «سولار اربیتر» قبل از گذر از کنار سیاره ونوس با یک شعله عظیم پلاسمای خورشیدی روبرو شده است.
انزلی- آتش نیزارهای تالاب انزلی که غروب جمعه با کمک سه بالگرد آبپاش مهار شده بود بار دیگر شعله ور و دود ناشی از آن وارد محدوده شهری شده است.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه کرانه باختری ذخیره همیشگی انقلاب ملت فلسطین است، تأکید کرد مقاومت در کرانه باختری شعله ور شده است.
منابع فلسطینی از درگیری در الخلیل میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و زخمی شدن شماری از فلسطینی ها خبر می دهند.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله کودکان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ