سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدامات خشونت آمیز، اغتشاش، تخریب اموال عمومی و تعرض به نهادهای دموکراتیک و حاکمیتی برزیل ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه میزبانی فرانسه از گردهمایی فرقه تروریستی منافقین را بی‌توجهی دولت فرانسه به خواسته‌های شهروندان خود و حمایت از گروهک‌های تروریستی دانست.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: متاسفانه در یک رخداد تروریستی چهار تن از سربازان مرزبانی پاکستان کشته شدند؛ ما این عمل تروریستی را محکوم و توسل به روش‌های تروریستی را تقبیح می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی نسبت به رفتارهای متناقض غربی‌ها درباره وجود ناآرامی در ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های اعلام‌شده از سوی اتحادیه اروپایی در خصوص شهروندان جمهوری اسلامی ایران و برخی مؤسسات کشورمان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا فهرست تحریم‌های متقابل خود را به‌زودی اعلام خواهد کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: مقامات غربی باید بدانند با کشوری مقتدر و صاحب نقش در منطقه وجهان دارند صحبت می‌کنند و باید در محاسباتشان به اقتدار ایران و منافع خودشان توجه داشته باشند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امورخارجه تصویب قطعنامه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، طرح این قطعنامه توسط کانادا را فاقد وجاهت قانونی و از اساس مردود دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌ها در داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غرب در خصوص "دسترسی آزاد به اطلاعات" و "آزادی بیان" است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص ارسال تسلیحات از جمله پهپادهای نظامی از سوی جمهوری اسلامی ایران جهت استفاده در جنگ اوکراین، این ادعاها را فاقد صحت دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات گفت: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
سخنگوی وزارت امور خارجه مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ