علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان پاسخ کری‌خوانی هواداران تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
پرسپولیس امروز پس‌ از چهارسال در آزادی لیگ را شروع می کند.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: من یک آماری را برای شما بخوانم با توجه به اینکه گفتم به عرف بی اطلاع نبودیم، ببینید سال ۱۳۹۸ نظرسنجی انجام شد گفتند که حجاب شرعی را شما چقدر معتقد هستید که این باید الزامی باشد توسط حکومت، ۷۱ درصد مردم موافق بودند، بعد از اینکه اتفاقات پارسال و فوت خانم امینی اتفاق افتاد، مردم در نظرسنجی بعد از این اتفاقات گفتند که ۷۱ درصد تبدیل به ۴۰ درصد شد و ۳۰ درصد ریزش داشت.
۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت شدند.
فعالیت شهرزاد نصیری مدیر کمیته فوتسال زنان در فدراسیون بعد از ۱۴ سال به پایان رسید.
سید احسان خاندوزی گفت: همه مراجعات و دریافت مجوزها را به صورت الکترونیک تبدیل کرده‌ایم.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، در یادداشتی به تغییرات جدید در ذوب‌آهن پرداخته است.
رهبر انقلاب: شهیدان شما در یکی از حساسترین مقاطع تاریخ کشور، سرنوشت کشور را عوض کردند. انقلاب اسلامی رخ داد تا کشور را که داشت به سرعت به سمت دره‌ی انحطاط اخلاقی و دینی و سیاسی پیش میرفت حفظ کند و حفظ کرد، بعد دشمن حمله‌ی نظامی کرد، این جوان‌ها بودند که رفتند ایستادند هشت سال مقاومت کردند، کشور را نجات دادند.
بازیکنان وستهم همراه با هواداران خود قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را جشن گرفتند.
بارسلونا در فصلی که گذشت بدون اینکه حتی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند قهرمان لالیگا شد. این اتفاقی بود که در 81 سال گذشته در لیگ اسپانیا رخ نداده بود.
کریم باقری باقری در پایان بازی سرود قهرمانی پرسپولیس را خواند.
نماینده ادوار مجلس گفت: امام به انحصارطلبی که بعد از ایشان مُد شد، اعتقاد نداشت و عمل نکرد ... در تاریخ بماند، در همین دوره آخر، من کاندیدای مجلس شدم یکی از دوستانی که به لحاظ فکری نسبتاً با من نزدیک است و عضو شورای بررسی صلاحیت‌ها بود، به من گفت که صلاحیت شما را بر اساس نامۀ ساواک در سال ۵۴ رد کردند!
قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
محمد ربیعی اعلام کرد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با مس رفسنجان، از این تیم جدا خواهد شد.
هافبک ملوان عملکرد تیمش بعد از سال ها دوری از لیگ برتر را تحسین می کند.‌
با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
۵ سال از اعلام خبر مجهز شدن ماموران به دوربین البسه می گذرد اما هنوز تمامی ماموران کلانتری ها در کشور به دوربین البسه مجهز نیستند تا در صورت وجود مشکل از تصاویر آن استفاده کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال همچنان در انتظار توافق این باشگاه با شارلوا بلژیک است.
چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می‌شوند؟ آیا مسیر غلط پول‌پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ