قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
رئیس مجلس گفت: مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.
الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟ چرا اعاده شده از شورای نگهبان تذکر ندارد.
انتظار این است که آقای قالیباف خودشان هم در جلسه حضور پیدا کنند و به کار سرعت ببخشند. من این فراخوان‌های متعدد را که دارد اتفاق می‌افتد، آفت سرعت می‌دانم چرا که حکم، موضوع و مصلحت جامعه کاملا مشخص است و مجلس هم به‌عنوان عصاره و چکیده ملت روی آن نظر می‌دهد.
رئیس مجلس گفت: از ظرفیت اصناف آنگونه که باید استفاده نکردیم متاسفانه در جلسات ما سخنان تکراری گفته می‌شود و بعد از ۲ ساعت بحث و جدل همه خسته می‌شوند و جلسه را ترک می‌کنند. از این‌رو بار‌ها من گفتم که موضوعات مطرح شده در جلسات دهه ۷۰ با آنچه در ۱۴۰۲ مطرح می‌شود یکی است.
امید قالیباف، سخنگو وزارت صمت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: ماموریت یک‌ساله من به عنوان سخنگوی وزارت صمت پایان یافت.
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
جهانگیری گفت: از قافله توسعه عقب افتاده ایم. در شرایطی که کشور‌ها در حوزه IT و ICT در حال پیگیری توسعه بودند، ما در این حوزه‌ها درگیر کم و زیاد کردن سرعت اینترنت و فیلترینگ شدیم. اکنون سرعت تحولات این عرصه به حدی شده است که کشور‌ها با عبور از همان حوزه‌هایی که ما هنوز درگیر اصلش هستیم، در حال بهره‌گیری از نسل جدید از فناوری‌ها هستند.
وکیل اسحاق جهانگیری درباره جلسه دیروز دادگاه، می‌گوید موکل او شخصا آمادگی حضور در دادگاه را داشت، اما از آنجایی که مطلع شدیم آقای قالیباف عزم رودرو شدن در دادگاه ندارد، من به‌عنوان وکیل، در دادگاه حاضر شدم.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم که دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم. از صبح مردم به من زنگ می‌زنند و می‌خواهند که موضوع را پیگیری کنم.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟
قالیباف در دیدار با رئیس مجلس الجزایر گفت: «من در دوران انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی در ایران مشغول مبارزه با استبداد بودم...
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من واقعا امیدوارم اروپا بتواند خود را از چنگال القائات رژیم کودک کش صهیونیستی خلاص کرده و سیاست عقلانی تری را در پیش بگیرد. در غیر این صورت، اروپا در میان کشور‌های غربی ضعیف‌ترین طرفی خواهد بود که خود را در مقابله با سپاه و مقاومت در منطقه قرار می‌دهد و طبعا هزینه آن را تمام و کمال پرداخت خواهد کرد.
امروز(سه‌شنبه، ۲۴ آبان) بیژن نوباوه نماینده تهران در مجلس، ضمن اعلام «شکایت محمدباقر قالیباف از او به اتهام نشر اکاذیب» گفت که امروز احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.
بیژن نوباوه گفت: امروز احضاریه‌ای به دادگاه با اتهام نشر اکاذیب به من ابلاغ شده که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکنم، حکم جلب من صادر می‌شود و بازداشت خواهم شد.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
ایمن‌آبادی گفت: متاسفانه نه لایحه من و نه مستندات من خوانده نشد و گفتند باید به ترکیه بروی تا تائید مستندات خود را بگیری. متاسفانه رفتار آقای قاضی به نحوی بود که آقای قالیباف به وکیل احتیاج نداشت!
مهاجری گفت: آقای قالیباف احساس می‌کند که نظام جمهوری اسلامی یک ریاست جمهوری به ایشان بدهکار است و از هر روشی استفاده می‌کند تا ان‌شاالله بتواند در یک انتخاباتی پیروز شود من فکر می‌کنم این صحبت‌هایی که آقای قالیباف انجام می‌دهد، فقط مصرف سیاسی و انتخاباتی دارد.
قالیباف گفت: من مسئول حفظ آرای نمایندگان هستم و می‌گویم که به طور قطع اطلاعاتی از مجلس به بیرون نرفته است؛ موضوعی که مطرح شد برای حدود یک ماه تا چهل روز قبل بوده و از جعلیاتی است که در حوزه رسانه‌ها در قالب لیستی به عنوان موافق و مخالف در فضای مجازی منتشر می‌شود.
قالیباف گفت: در صحبت‌هایی که روز گذشته با معاون پارلمانی داشتم گفتند که صحبت من با رسانه‌ها چیز دیگری بوده و در تیتر اینگونه مطرح شده که دولت یک وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند. قرار شد امروز در رسانه‌ها این موضوع را اصلاح کنند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۸۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فاطمه راکعی خطاب به قالیباف گفت: اجازه ندهید بعضی نمایندگان مجلس «حرف‌های صد من یک غاز» بزنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ