سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
کول پالمر، وینگر 21 ساله منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرجام اروپا انتخاب شد.
میسون گرینوود، ستاره 21 ساله یونایتد، بعد از 17 ماه در کنار این تیم دیده شد.
بارسلونا یک هفته بعد از قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا امشب مقابل میهمانش رئال سوسیداد با نتیجه 2-1 شکست خورد.
فولارین بالوگان، مهاجم 21 ساله رنس، به یک رکورد تاریخی رسید.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
تیمو هورن، پس از 21 سال حضور در کلن، در پایان فصل این تیم را ترک می کند.
الهلال با قبول شکست 2-1 مقابل الفتح به روند ضعیف خود در لیگ عربستان ادامه داد.
یک فوتبالیست 21ساله ساحل عاجی در جریان مسابقه‌ای از لیگ دسته یک این کشور به زمین افتاد و بعد از مدت کوتاهی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
یورگن کلوپ، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برایتون گفت تیمش از روی موقعیت‌های ایستگاهی دو گل دریافت کرده و این نباید برای قرمزها تکرار شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
احتمال دارد فردا بعد از بیست هفته صدرنشین لیگ برتر والیبال تغییر کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.
ستاره 21 ساله رئال مادرید بعد از گلزنی مقابل کاسرنیو شادی گل معروف پله را انجام داد.
بعد از پیروزی 2-1 سنگال مقابل اکوادورو صعود سنگالی‌ها از گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، آلیو سیسه، سرمربی این تیم پیروزی شاگردانش را به سادیو مانه تقدیم کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 مقابل ساسولو از شاگردانش تقدیر کرد و گفت عطش موفقیت و اراده بازیکنانش برای پیروزی عامل این برد مهم بوده است.
بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس اعتراض به داوری این مسابقه به دلیل صحنه بحث‌برانگیز برخورد توپ به دست تیاگو سیلوا بالا گرفته است.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 2-1 لیورپول مقابل نیوکسل از وقت‌کشی تیم حریف انتقاد کرد و گفت گلزنی در دقیقه 98 بهترین پاسخ به این اقدام نیوکسلی‌ها بوده است.
باشگاه برایتون بعد از پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد از طریق حساب توییتری باشگاه کری‌خوانی عجیبی برای شیاطین سرخ داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ