اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سطح اراضی کشاورزی استان را یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از حدود ۱۳ اقلیم کشور، ۱۱ اقلیم در استان ما وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
برای حیوانات پستاندار گیاهخوار احتمالاً وضع رو به وخامت خواهد رفت. منابع غذایی آن ها در آینده به تدریج از میان خواهد رفت. به مرور زمان جنگل ها و گیاهان کمتری بر روی کره زمین وجود خواهد داشت، و برخی گیاهان به کلی از میان خواهند رفت.
برچسبی روی در فریزر وجود داشت که بر آن نوشته شده بود: «این فریزر زنگ می‌زند، چون تعمیر آن در جریان است. لطفا آن را جابجا نکنید یا از برق نکشید. این ناحیه نیازی به نظافت ندارد.» اما چند روز بعد از به صدا درآمدن زنگ، نظافتچی کلید مدارشکن را زد و جریان برق به فریزر را قطع کرد.
کیهان نوشت: با وجود ظرفیت ۱.۸ میلیون بشکه‌ای، «توان عملیاتی» پالایشگاه‌های خوراک نفت ایران با احتساب تعمیرات اساسی عددی کمتر از ۱.۷ و نزدیک به ۱.۶ میلیون بشکه در روز است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: انتظار می‌رود با وجود واردات و افزایش تولید، سال آینده مشکلی در عرضه خودرو نداشته باشیم
بیگی نژاد گفت: در شرایطی گاز در کشور در حجم بالایی تولید می‌شود و نزدیک به یک میلیارد متر مکعب تولید دارد که پس از فرآوری به ۸۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد و در سراسر کشور توزیع میشود.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۴ هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.
محققان پژوهش جدید از روی تصویر سی‌تی‌اسکنِ جمجمه این ماهی، آرواره و دندان‌هایش، توانسته‌اند طول آن را بینِ ۶ تا ۸ اینچ تخمین بزنند. دانشمندان تصور می‌کنند که این ماهی به محضِ مردن در رسوباتی که اکسیژن کمی در آن‌ها وجود داشته است، مدفون شده است. این محیط‌ها فروپاشی بافت‌های نرم بدن را کند می‌کنند.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
کوسه‌ها، ببر‌ها و هر حیوانی که از ابهت آن شنیده‌اید را فراموش کنید؛ موجوات ترسناکی در طبیعت وجود دارند که حتی از وجود آن‌ها بی‌خبرید.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دارنده مدال طلای مسابقات دوچرخه سوار جاده و پیست قهرمانی آسیا می‌گوید: با وجود افتخارات زیادی که برای استان زنجان کسب کرده‌ام، اما هیچ حمایتی از من صورت نمی‌گیرد و حتی از داشتن یک پیست سیمانی برای انجام تمریناتم در این استان محروم هستم.
مدیر داخلی مرکز گفت: به‌طور تقریبی، خدمات ماساژ‌های غیرپزشکی در منزل از ۸۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که البته احتمال افزایش آن با توجه به ارزش‌های افزوده درخواست‌های مشتریان، وجود دارد. ماساژ‌های پزشکی هم هزینه‌هایی بین یک میلیون تا ۲ میلیون را دربرمی‌گیرد.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
محمدجواد موسوی گفت: دنیا به تجدیدپذیر ها به عنوان یک انرژی پایه‌ای نگاه می‌کند و هدف گذاری برای سال ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ می‌کند.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.
«رعایت نشدن بهداشت فردی از سوی زنان و مردان در تماس‌های جنسی مهم‌ترین عامل آلودگی به عفونت HPV است که می‌تواند سبب انتقال عفونت شود. اخیرا برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد آلودگی به HPV حتی در بین کسانی هم که روابط پرخطر جنسی ندارند، ممکن است به وجود بیاید؛ مثلا درخصوص استخر یا آب‌های آلوده هم این احتمال مطرح شده که افراد از این طریق به عفونت مبتلا شوند؛ هرچند این احتمال چندان قوی نیست.»
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ