صحبت های آندرانیک تیموریان پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اعتراض تیم پیروز دربی صدم پایتخت را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازگشتم به تیم دست من نیست که انجامش دهم.
در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با مربی دیگری مذاکره نکرده و صحبت های انجام شده با ساپینتو مثبت بوده است.
مربی فولاد در نشست خبری خود قبل از بازی با هوادار، به تمجید از سرمربی تیم ملی پرداخت و او را دارای توانایی های لازم برای عبور از این مقطع فوتبال ایران دانست.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران، نسبت به صحبت‌های روز گذشته در پایان دربی واکنش نشان می‌دهد.
مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.
مربی تیم سایپا در صحبتهایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری سرمربی چادرملو پاسخ داد.
مربی تیم فولاد گفت که اگر مدیران بخواهند مثل جواد نکونام او را تحت فشار بگذارند که استعفا بدهد، بدانند که وی اهل استعفا نیست.
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
مدیر رسانه گل‌گهر اظهارات مربی این تیم پیرامون مذاکره فدراسیون با امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال دقایقی به طور اختصاصی با دروازه بان پیشین آبی پوشان صحبت کرد.
مربی تیم فوتبال گل‎گهر سیرجان به صورت غیرمستقیم به صحبت‌های فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پاسخ داد.
تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران با حضور در یکی از برنامه های تلویوزیون صحبت هایی مطرح کرد که در نوع خودش جالب توجه است.
آندره آ استراماچونی، مربی ایتالیایی سابق استقلال، در مصاحبه جدید خود در مورد شروع کارش در فوتبال قطر و نیز بازی های جام جهانی 2022 صحبت کرد.
فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.
اینکه در تمام طول تمرین بتوانی رفتار و صحبت‌های فنی کارلوس کی‌روش را زیر نظر داشته باشی اتفاقی است که علی‌رغم سابقه طولانی مدت این مربی در ایران امری عادی به شمار نمی‌رود.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
آقای ساپینتو، قبل از بازی به آقای مجتبی حسینی گفتند تو فوق‌العاده هستی. بعد از بازی هم آمدند و دست دادند و بابت نمایش خوب پیکان تبریک گفتند. بعد در کنفرانس با آن لحن زشت علیه سرمربی ما صحبت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان برای دادن پاسخ صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ