مربی تیم سایپا در صحبتهایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری سرمربی چادرملو پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر واحد ارتباطات شرکت کروز می‌گوید: قیمت گذاری دستوری و بدعت‌های اقتصادی به تمام صنعت خودروسازی لطمه وارد می‌کند که قطعه سازان و کروز نیز از این آسیب‌ها مصون نمی مانند.
جایگاه کروز در صنعت کشور قابل انکار نیست
پیشرفت‌های اخیر فناوری هوش مصنوعی طی ماه‌های گذشته، سبب افزایش نقش این فناوری به عنوان یک نیروی تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف شده است و حوزه نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تیم ملی وزنه‌برداری دختران نوجوانان و جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه سوم و چهارم ایستاد.
اگرچه رتبه جهانی ایران در امنیت سایبری هم‌رده با برخی کشورهای پیشرفته اعلام شده اما بررسی نیروی انسانی با در نظر گرفتن کارکرد حیاتی نشان می دهد که نیازمند رشد قابل توجهی در این رشته هستیم.
سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد مسابقات شنا قهرمانی جهان با کسب جایگاه ۶۱ به کار خود پایان داد.
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد، ایران در خرداد ماه با حفظ جایگاه هفتم تولید فولاد در جهان، ۳.۲ میلیون تن تولید داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد رشد را نشان می دهد.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه بایرلورکوزن مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.
«فعلا» بعید است استقلال بتواند در فصل آینده جایگاه فصل قبلش را تکرار کند. ظاهرا، ولی این موضوعی است که مدیران استقلال هم خودشان را برای آن آماده کرده‌اند؛ چون آن‌طور که جواد نکونام، سرمربی این فصل آبی‌های تهرانی، می‌گوید، مسئولان باشگاه به او گفته‌اند قید قهرمانی را بزند و استقلال را پنجم کند هم خوب است.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
گمان نکنید که با سپر شدن دین، می‌توان بار مسوولیت را از دوش آقایان برداشت. این رویکرد شما موجب می‌شود که به جای عمامه‌پرانی، دین‌پرانی هم رایج شود. این چه رفتاری است که عده‌ای خود را معادل دین گرفته و هر چیزی علیه خود را علیه دین معرفی می‌کنند؟ شما به جای آنکه دین را در جایگاه واقعی آنکه چتر است قرار دهید و خودتان را سپر آن کنید، در حال دنده معکوس هستید و دین را سپر خود می‌کنید.
سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه باید کنشگری فعال در مجامع بین المللی داشته باشیم گفت: باید موقعیت و جایگاه سازمانی برای زنان طراحی می‌شد تا خودشان از خودشان دفاع کنند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ناگزیریم در معادلات بین المللی جایگاه خودمان را هم در سطح مناسبات با شرق و هم در سطح مناسبات با غرب بر پایه تأمین منافع ملی تعریف کنیم.
در روزی که شاگردان دالیچ توانستند به بازی برگردند و سه امتیاز حساس را به نام خودشان بزنند ایوان پریشیچ یکی از بازیکنان مهم این تیم بود.
باید جایگاه خود را نشان دهید و به تماشاگر و این هیاهوی سالن کاری نداشته باشید و کار خودتان انجام دهید.
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ذوالفقار ارتش با تاکید بر اینکه پهپاد جایگاه ویژه‌ای در ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح پیدا کرده است، گفت: امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ