تصاویر منتشر شده از عربستان نشان می‌دهد کریس علاوه بر فوتبال در دنیای عکاسی هم هنر‌هایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
تیم فوتبال النصر در دیدار فینال عرب کاپ موفق شد با برتری ۲ بر ۱ مقابل الهلال با دبل رونالدو، به قهرمانی برسد.
کریستیانو رونالدو که در بازی النصر و الشرطه یک گل او آفساید اعلام شده و مردود شد در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی به گل رسید.
سادیو مانه پس از برگزاری نخستین بازی برای النصر، راهی کعبه مکرمه شد.
شب گذشته النصر عربستان در دومین بازی خود در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم المنستیری تونس رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.
باشگاه النصر عربستان با انتشار تصاویری از نهایی شدن انتقال الکس تلس به تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی قبل پرتغال را ترک کرد و عازم شهر اوزاکای ژاپن شد.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
انتشار عکسی از رونالدو جونیو پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان که لباس عربستانی پوشیده و در حال بوسیدن سر مادربزرگش است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این عکس با تعامل گسترده‌ای در بین کاربران شبکه‌های همراه شده و آنها معتقدند که رونالدوی کوچک در جامعه عربستان ادغام شده است.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
بازی تیم‌های النصر و الطائی که با حضور حداکثری تماشاگران تیم میزبان همراه شده بود، به فرصت مجدد برای گلزنی‌های کریستیانو رونالدو تبدیل شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.
کریستیانو رونالدو در حاشیه تمرین شب گذشته النصر دست به دوربین شد و از اعضای تیم عکس گرفت.
تصاویری از کریستیانو رونالدو در تمرینات تیم النصر منتشر شده است که او را در موقعیت متفاوتی نشان می‌دهد.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
فوق ستاره پرتغالی النصر در مراسم ویژه عربستانی ها لباس سنتی به تن کرد و شمشیر به دست گرفت.
حضور یک مهمان ویژه برای تماشای بازی رونالدو در دیدار النصر و التعاون خبرساز شد.
طبق اعلام نشریه «الشرق» از زمان انتقال رونالدو به النصر دنبال کننده‌های فضای مجازی این باشگاه عربستانی در توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و ... رشد چشمگیری داشته است.
بازیکن عربستانی به دلیل امتناع از واگذاری پیراهن شماره ۷ برای کریستیانو رونالدو اخراج شد؟ النصر تصریح می‌کند
باشگاه النصر تصویری جدید از لحظه ورود کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.
صفحه اینستاگرام النصر به قبل و بعد از ورود رونالدو تقسیم شده است.
فروش کیت النصر با نام کریستیانو رونالدو در فروشگاه‌های عربستان همزمان با افزایش اخبار پیرامون پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ