کریستیانو رونالدو در حاشیه تمرین شب گذشته النصر دست به دوربین شد و از اعضای تیم عکس گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آنچه کارلو نهرا، رئیس عملیات لیگ عربستان به خبرگزاری فرانسه گفت، گسترش فوق‌العاده فوتبال عربستان بخشی از یک "پروژه بلندمدت" با حمایت قوی دولت است؛ برخلاف دوران چشمگیر کوتاه چین.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
بن فاستر درباره سرگرمی جالب دیوید بکام در زمان حضور او در تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.
به غیر از تصاویر جذابی که برای سرگرمی تولید می‌شوند، ابزار‌های تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده‌های دیگری هم دارند. یکی از این استفاده‌ها در حوزۀ معماری و ایجاد طرح‌های مفهومی و شگفت‌انگیز برای ساختمان‌ها است.
پائولو دیبالا و نمانیا ماتیچ در جدیدترین تمرین رم شوخی جالبی را به نمایش گذاشتند که مورد توجه هواداران جالوروسی قرار گرفته است.
یک زن 23 ساله برزیلی در جریان نزاع بین طرفداران پالمیراس و فلامینگو جان خود را از دست داد.
کودکان و نوجوانان در جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری با بازی، شادی و سرگرمی ساعت خوشی را سپری کردند.
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
امروزه به اینگونه تصویر پردازی‌ها می‌گویند استیج فتوگرافی. این تصویر و مواردی از این دست، نشان می‌دهند که ایرانیان مخصوصا اصحاب قدرت، در این فقره نیز استعدادی شگرف داشته‌اند.
به نظر می‌رسد عربستان طراحی پیشرفته و معماری رویایی را برای آغاز عصر جدیدی از پیشرفت و نوآوری به کار گرفته است.
همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام گلزنی کرد.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.
روزنامه الرایه در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 مقابل وولفسبورگ به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
بازی و سرگرمی جالب یک پاندا در برف را ببینید.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
زن گفت: من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه‌ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران درباره چرایی عدم تبدیل شهر تهران به مقصد گردشگری با وجود داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و غیرطبیعی گفت: چند عامل در این موضوع دخالت دارد که مهم‌ترین آن‌ها عدم تطابق ساعت کار مراکز تفریحی و موزه‌ها با ساعت فراغت گردشگران و ناشناخته بودن مراکز تفریحی و گردشی شهر تهران است.
در بیانیه ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم آمده است: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود و حداقل تا زمان بررسی دقیق ابعاد تاثیرات هر یک از عوامل مختلف از چنین اتهاماتی پرهیز شود.
ساپینتو هر گاه تمرینات استقلال جنبه سرگرمی پیدا می کند یا دوران جوانی می کند و در مجموعه انقلاب پا به پای شاگردانش می دود و با آنها تنیس فوتبال بازی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ