تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن توسط تمساح بلعیده شد. تصاویر تکان دهنده این خزنده بزرگ را نشان می دهد که با جسد قربانی در آرواره هایش در آب شنا می‌کند.
مصدومیت علی حاجی پور، بازیکن والیبال در بازی با آرژانتین شوکه کننده بود. تصاویر دیده نشده این اتفاق را ببینید.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
این تصاویر هولناک را هوش مصنوعی از سازنده اهرام مصر نشان داد!
باعث خوشبختی است که «شاه‌کبرا» از جمله مار‌های منزوی است که از انسان دوری می‌کند؛ طول این مار می‌تواند به بیشتر از ۵ متر برسد که به آن لقب بلندترین مار سمی دنیا را می‌دهد.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
در حاشیه مراسم لاروس 2023 لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی برای دقایقی باهم گفت و گو کردند که تصاویر و ویدیو آن خیلی مورد توجه قرار گرفت.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
این هواپیما در اصل یک بوئینگ ۷۴۷ سری ۴۰۰ با اصلاح و تغییر بسیار بوده و به صورت انحصاری برای حمل قطعات هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ به پایگاه مونتاژ بوئینگ طراحی شده است.
در روز‌های اخیر انتشار تصاویر متفاوتی از شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در شبکه‌های اجتماعی مشخص کرد که او برای کمک به مناطق زلزله زده خوی رفته است.
در این ویدیو تصاویر تماشایی از عبور قطار تبریز به جلفا از دل کوهی از برف را می‌بینید.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
تصاویر جدید از جورجینا رودیگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان حین خرید از بقالی، در شبکه‌های مجازی حسابی خبرساز شد.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، ۲ بسیجی بودند که شامگاه پنج‌شنبه در حمله تروریستی در شهرآمل به شهادت رسیدند.
شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ