تلسکوپ افق رویداد (EHT)، یک آرایه تلسکوپی متشکل از آنتن‌های رادیویی در سراسر جهان، یک اختروش دور (کوازار یا اختروش هسته فعال به شدت نورانی و دوردستی است که وابسته به یک کهکشان جوان است که از ابرسیاهچاله نیرو می‌گیرد) به نام «NRAO ۵۳۰» را مطالعه کرده که نور آن برای رسیدن به ما ۷.۵ میلیارد سال سفر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا بالاخره قرارداد یکی از بازیکنان تمدیدی خود را ثبت کرد و او رونالد آرائوخو بود.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.
امیر علی اکبری در یکی از مهمترین مبارزه های خود در سازمان وان چمپیون شیپ 24 تیرماه برابر فایتر کانادایی قرار می گیرد.
صادق درودگر یکی از کسانی که در انتخابات هیات فوتبال استان تهران ثبت نام کرده بود، به دلیل حضور در راس کادر مدیرتی باشگاه نساجی از حضور در این انتخابات انصراف می دهد.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از ثبت تصاویر کم سابقه حضور کل و بز وحشی در یکی از زیستگا‌های شهرستان پلدختر همزمان با روز جهانی تنوع زیستی خبر داد.
تصویر جذابی از تقابل سردار آزمون با مدافع لایپزیگ به ثبت رسیده است.
سردار آزمون حالا به یکی از امیدهای اصلی گلزنی لورکوزن تبدیل شده است.
تصادف واقعی به سبک فیلم‌های سینمایی توسط دوربین یکی از خودرو‌های تسلا ثبت شده است.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
یکی از مصوبات دیروز مجلس که خبرساز شد مربوط به اصلاح ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس بود. بر اساس ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس که در سال ۱۳۹۵ هم اصلاح شده در هر مرحله‌ی انتخاباتی هر شخص واجد شرایط فقط می‌تواند یک بار با ارائه‌ی شناسنامه و شماره‌ی ملی یا کارت ملی رأی دهد.
تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل مریوان در هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
معاونت میراث فرهنگی کشور عملکرد ۱۵ ماهه خود را منتشر کرد که ثبت جهانی ۵ اثر در فهرست آیسسکو یکی از اقدامات این معاونت در مدت اخیر بوده است.
یکی از پرونده های پرچالش کمیته میراث ناملموس یونسکو، ثبت جهانی یلدا به عنوان پرونده مشترک ایران و افغانستان بود که بررسی آن ۴۰ دقیقه طول کشید و نماینده ۱۳ کشور درباره آن نظر دادند.
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.
علی اصغر اعرابی زننده یکی از زیباترین گل‌های هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یکی از محورهایی که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌تواند به کمیته امام خمینی (ره) کمک کند بحث مستندسازی اموال و املاک کمیته امداد است.
تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در سومین دیدار از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل یکی از دو نماینده قزاقستان شکست خورد.
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
یکی از بهترین نمایش‌های سولو تاریخ فوتبال باشگاهی به نام گلر معروف سوئیسی سند خورد.
یکی از مواردی که جامعه امروز ما نیاز دارد برای اینکه ما یک امنیت قضایی ایجاد کنیم و به نوعی حفظ شأن و جایگاه اسناد را رعایت کنیم، توسعه سند رسمی است. متاسفانه بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌های قضایی ما مربوط به بحث‌های املاک است و شاید از این ۷۰ درصد نیز بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد مشکل اساسی مربوط به قولنامه‌های عادی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ