وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اوکراین باید بتواند در آینده در برابر روسیه قدرت بازدارندگی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که اوکراین جنگنده‌های F-۱۶ را دریافت خواهد کرد، اما این روند چندین ماه طول خواهد کشید.
وزیر خارجه آمریکا از نشست تازه ناتو به عنوان شاهدی بر اتحاد اعضای این ائتلاف نظامی یاد کرد.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید روسیه در نهایت باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد به دلیل آنکه روسیه تمایلی به مذاکره ندارد، غرب باید به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دهد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که دولت بایدن یک بسته کمک نظامی جدید 400 میلیون دلاری را برای اوکراین در نظر گرفته است.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار ادعای کامالا هریس معاون رئیس جمهور کشورش مبنی بر اینکه روسیه مرتکب جنایت جنگی شده است، مدعی شد که اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.
صحبت‌های اولیانوف مبنی بر بن‌بست مذاکرات و همچنین حرف‌های افرادی، چون بلینکن مبنی بر مرگ نزدیک برجام نشان از آن دارد که روسیه نه‌تن‌ها کوشیده است که از اوکراین یک سرزمین سوخته به‌عنوان دشمنی که در آینده می‌توانست خطرساز باشد بسازد بلکه ایران را نیز طوری دیگر به سرنوشت اوکراین نزدیک کرده است. سرنوشتی که با مرگ برجام اقتصاد ایران را به فروپاشی کامل نزدیک و خطر جنگ را بر سر ایران تقویت کرده است.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ارتش روسیه بیش از ٧۵ درصد زیرساخت‌های اوکراین را هدف قرار داده است.
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی ادعایی عنوان کرد که بیش از نیمی از غلات صادر شده از اوکراین به نیمه جنوبی جهان و کشورهای نیازمند رفته است.
آنتونی بلینکن که به اتاوا سفر کرده است گفت: «کانادا و ایالات متحده به همکاری با متحدان و شریکان خود ادامه خواهند داد تا اقدام ایران در ارسال این سلاح‌ها را کشف کرده و جلوی آن را بگیرند.»
وزیر خارجه آمریکا امروز از گفتگو با دیمیتری کولبا همتای اوکراینی خود پیرامون حملات تلافی جویانه روسیه به کی یف خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همه پرسی هایی را که روسیه در اوکراین برگزار کرد به رسمیت نخواهد شناخت و به حمایت از کی یف ادامه خواهد داد.
وزرای امور خارجه ترکیه و آمریکا در حاشیه ۷۷مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک درباره بسیاری از مسائل دوجانبه و منطقه‌ ای گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به ارائه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ